Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

1 Mart 2012 Perşembe

Yaklaşma!! Nefret Kusuyorum!

( Bilmiyorum.. Umrumda değil..)

son zamanlarda "ÇOK BİTKİİİNNN, ÇOOK YORGUUN, ÇOK AMAN OLMASADA OLUR." takılıyorum -.-" hiç karakterime uymayan kelimeler ettim çünkü en berbat durumda bile gülebilen benn, bir ingilizceci yüzünden boyun ağrıları(sıkıntılı olunca boynum ağrır) iç huzursuzluğu gibi eften püften sebeplerden acayip huzursuzum.. okumaya gücüm var derseniz olayı baştan anlatıyorum. 


okulun 2. haftası ingilizcecimiz değişti bayan bir hocaydı, erkek hoca oldu(ne gerek vardı sanki..). bu hoca geldi. konuşması kesinlikle ama kesinlikle ingilizceye yakışmayan, önyargılı, egoist, megaloman(hayatımda bu hocayı bu kadar kısa özetleyen başka kelime görmedim <.< ) bi insan.. daha özelliği varda bence bu kadarı beni anlamanıza yeter.. neyse hoca biraz önyargılı.. sınfıtaki bir kaç kişi hariç çoğunun ingilizceden haberi bile yok diyebilirim(şuanda da pek farkları yok ya çoğunun neyse..) 
ben yaklaşık 7 yıldır okulda ingilizce öğrenimi görüyorum. kendi çabalarımla geliştirdim hep. öğretmenler kötü, azarlayan tiplemelerdi. kimisi sınavda bilmediklerimizi bile sorardı. (sadece bir hocam çok kaliteliydi o da sadece 1 yıllık hocalık yaptı..) 
konuya dönelim.. hoca banada ingilizceyi bilmiyormuşum gibi hareketlerde bulundu. yani bir öğrenciye en iyi notlar aldığı derste bu tarz hareketler yapılınca onuru kırılır. haksız mıyım :( hocaya gidip hocam dedim "ben 7 yıldır ingilizce öğreniyorum. bana böyle davranmanız beni kırdı." dedim. ve farkında mısınız çok küçük ve hafif kelimeler kullandım. hoca yanlış anlamasın beni diye sırf. sonra bana dedi ki "ben öyle davranmadım yanlış anladığına üzüldüm." biraz gıcık bir tonla konuşuyordu. kısa bir süre geçti o konuşmadan. ve hoca daha da gıcık davranmaya başladı.
ben görsel zekası baskın gelen bi insanım. yani ne diyim belki bazıları canı sıkılınca kağıda imza atar felan ama ben daha çok resim çizerim. çünkü hoşuma gider.
derste hoca çok basit konular anlatıyordu. benimde canım sıkılıyordu arada resim çiziyordum.(basit konuda şu ki am-is-are..) hoca takmış buna. birde arada sırada bilmediğim kelimeler soruyor anlamlarını öğrenincede şaşkınlık belirtmek adına kullanılan bir kelime vardır 'gerçekten mi..'. içinde artniyet gütmeye tepkiler... bunu kullanmamı yanlış anlayıp bunlarada takmış... ardından bir kaç hafta sonra sınıfta bir sorumda yine aynı tepkiyi verdiğimde kitabını bırakı ve bana bağırmaya başladı. SINIFIN ORTASIDA!!! NE ÖNCEDEN UYARDI! NE DE HUZURSUZ OLDUĞUNU BELLİ ETTİ!! beni çok kötü azarladı. onun gururu onuru varda benim yok mu! gözlerime sinirden yaşlar doldu ama ağlamadım. "hocam yanlış anlaşılmışım ama" derken istek dışı olarak sesim titriyordu.. dersten sonra beni yanına çağırıp bir daha konuştu sanki yetmezmiş gibi.. bende hocam yanlış anlamışsınız felan demiştimde nerde o anlayacak hoca..
küçük ama anlamlı bir benzetme yapmak istiyorum.. Stephen King'in Sadist romanını okuyan varsa oradaki Annie karakterini biliyorsunuzdur. bilmeyenler için anlatayım. Annie; dediğim dedik, sadece kendi düşüncelerinin doğru olduğunu düşünen, gaddar, kendince insanların karakterleri düzeltmeye çalışan yazarım benzetmesine göre kötü tanrıça. nedense bu tanım bana çok tanıdık geliyor. ingilizce hocamı hatırlatıyor..
sürekli bana karşı sınıfta göndermeler yapan iyice gözümde çirkinleşen bir insan oldu çıktı. iyice bıkıp usandım. yinede yine beni rezil etmey çalışmasın diye derse katıldım ya da bazende katılır gibi yaptım. (tamam öncekinde bir nebze hatam vardı ama hoca gerçekten işi doruğuna ulaştırmıştı.) sürekli gelip gidiyor ve yaptıklarımı halende kontrol ediyor. boş bıraktığında bile yaptıklarıma karışıyor. okuduğum kitaplara, yazdığım yazılara, çizdiğim resimlere, test çözdüğüm derslere... karne notuma kadar karıştı(gidip idareden notlarıma bakmış... -.-). her lafının başında ben doğru yaparım, ben iyi bir öğretmenim, ben iyi bir insanım, ben ben BEEEENNNNN!!!!!!!! daha bugünde olayına devam etti. kaç haftadır aynı lafları tekrarlıyor papağan gibi zaten .. tamam haksız diyemem ama hem genelleme yaparak hemde çok negatif konuşuyor. bakın ne demiş bizim HARİKA(!) hocamız:
- sizde bi bıkkınnlııık, bi bitkinliik, bi bunalmışlık, bi usanmışlık görüyorum ve bu sınıfa yakıştıramadım. size koyduğum teşhiste bu dönem kötü not alacağınızı görüyorum. ben normalde hiç yanılmam. ama inşallah bu sefer yanılırım. mesela geçen bi anne- babayla konuştum. sizden birinindi. dedimki çocuğunuzda dikkat eksikliği var. onlarda dedilerki Valla Hocam Nasıl Anladınız? Biz Senelerdir Uğraşıyoruz..

ve bla bla blaaa~~ dersin sonuna kadar aynı şeyleri tekrar etti durdu. ders 40 dk hoca 30 dk konuştu desem yalan olmaz..ve yine megaloman, yine egoist. hiç şaşmaz :D yani biraz düşünün... bir küçük çocuğa dişlerini fırçalamasını söyliceksiniz bunu şöyle mi dersiniz:
DİŞLERİNİZ FIRÇALAMAZSAN DİŞLERİN DELİK DEŞİK OLUR! YEMEK YİYEMEZSİN! DİŞSİZ NENEYE DÖNERSİN! 
bu mu yoksaa....
Dişlerini fırçalarsan inci gibi parlarlar. Sağlıklı olursun. Gülümseyince adeta ışık saçarsın :)

seçim sizin hımmm :)
ve sanırım bu hocayı bugün tamamen çözdüm. kendisi KIRILGAN ve ALINGANMIŞ :D


yazımı mutlu bitireyim mi :) dinleyin bakalım :) sinirler uçup gidiyooorrrr~~ ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^