Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

30 Eylül 2012 Pazar

Leyla ile Mecnun - Kolpa



Leyla ile Mecnun dizisine not: az daha seneryonuz güzel olaydı izlerdim bu diziyi. valla :D

-bayıldım bu klibe >.< 
-bu aralar nete uğradım mı sadece video izleyebiliyorum.
-bu haftasonu da okuyamadım yazı felan. misafirler vardı dün, bugün de nete az uğrayabildim.. pff~~ haftaya ertelendi okunacak yazılar -.-"
-Yasin suresinin 2. sayfasının yarısını ezberlemem lazım ve ben halen ezberlemedim. biri kafama terlik fırtlatsın pliz :)
-son yazılarımın sıkıcılığına rağmen takibi bırakmayanlar: seviyorum sizi :D
-birikmiş yazıcaklarım var ama üşeniyorum, böyle kısa yazmaya çok alıştım galiba :D hadi görüşürüz :D

yukarıdakinide biryerden görüp çaldım :) tiplere bakın yaaa~~ :D

2 yorum:

  1. Zeynebim :D Ben senin gmail adresini kaybettim :( Bana Yeppudadan Ne Olur Yazzzz ^^^

    - kath

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^