Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

17 Kasım 2012 Cumartesi

Saç Kesmek Mi Dedi Biriniz?

bakın ne buldum :D

depresyonda mısınız, psikolojiniz mi bozuldu, ya da saç felam değişikliği mi yapmak istiyorsunuz? ahanda tam yeri burası! :D kendi saçınızda birşey denemeden önce görmek istiyor ya da psikolojik sıkıntılarınızdan kendinizden değilde zararsız bir yöntemle kurtulmak istiyorsanız bu oyunu oynayın :D "çocuk muyum ben yaa~~" demeyin. çok eğlenceli, valla :D 

hannah montana(miley cyrus)'un saçlarını istediğiniz gibi şekil verin. gerçekten tarıyormuşsunuz gibi, gerçekten kesebiliyormuşsunuz gibi.. makası saçın üzerinde istediğiniz doğrultuda sürükleyin kesmek için. miley'i frankestein'ın karısı yaptım, pek memnun kalmadı ama neyse :D

oyunun liki için tık tık


NOT: böyle bir yazı yazacağımı hiç aklımdan geçirmezdim :D

10 yorum:

  1. Sarı saçı maviye boyayıp pembe çiçek takmak ancak videoda yapılabilir herhalde bende öyle yaptım hoş bir paylaşım teşekkürler ablacım....
    Bloğunu izlemeye aldım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi :) denenebilecek en saçma saçları denedim resmen :D bir fotodakini paylaştım ama :D


      teşekkür ederim bende sizi takibe aldım ^^

      Sil
  2. Aa bak sevdim bunu hele de saçlarını kestirmek isteyip de kıyamayan biri için eğlenceli görünüyor. :] Sayenizde yüzüm güldü. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi :D sizli konuşmaya gerek yok ben çokta büyük değilim :)

      Sil
  3. GERÇEKTEN DE ÇOK KEYİFLİYMİŞ
    DENEDİM GÖRDÜM
    AMA KIZIMIN DAHA HOŞUNA GİDECEK
    HAYIRLI GECELR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim Seyyah teyze :)
      sanada hayırlı geceler :)

      Sil
  4. severim böyle oyunları iyi geliyor valla

    YanıtlaSil
  5. ha haaa denicem.
    ama son notun daha komik kiii.
    :)

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^