Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

9 Eylül 2013 Pazartesi

Arabadan Konya Fotoğrafları #1

Pek çok yere giderken bizi halam götürür ve halamın arabasında belli kurallar vardır. En önemli kurallardan biriside ön koltuk kuralı :D Sürücü hariç arabadaki en büyük kim ise ön koltuğa o oturur. Genelde bizim gezintilerimiz ya da işlerimizde şu üçlü bulunmaktayız; halam, ablam ve ben. Durum böyle olunca arka koltuk hep bana kalıyor :D Benim yine arka koltukta oturduğum günlerden birisinde canım çok sıkıldı ve resim çekmeye başladım. Sonra resimlere baktım ve "ben seri yapıcam bu resimlerden" dedim. Sonuç olarak bu seriyi yazmaya karar verdim :D "Komşumun balığı bize emanet" serime devam edemedim çünkü o yazıyı ben yazdıktan bir süre sonra komşumuz döndü. Ben seri yapmayı çok istediğimden dolayıda bu seri ortaya çıktı :) 
İşte karşınızda acemice çekilmiş birkaç fotoğraf  ^^ 
 Bu resmi çekerken asıl amacım otobüsün üzerinden görünen evi ve gökyüzünü çekmekti ama bu şekilde olan görüntüyüde sevdim ^^
Dikkatleriniz arabanın arka camına yansıyan gökyüzüne çekmek istiyorum(Sanki kasıtlı çektim, sonra farkettim o yansımayı :D )
Resimlerin hepsini aynı gün çektim. Konya'da eylül ayının gelmesiyle keskin soğuk hava bastırdı aniden. O günde epey serindi ve birazda bulutlu ama seviyorum ben öyle havayı. Her mevsimin ayrı güzelliği var bence :)  

Öyle işte :) 
Sizin oralarda havalar nasıl efenim?

2 yorum:

  1. Burası da soğudu Zeynep caan üşüyoruz akşamlarııı hem de baya baya serin.

    Ay o araba camına yansıyan çok güzel olmuş kııız istesen denk gelmez bazen öyle şeyler :)

    Ben sevdim bu seriyiiiii beklerim devamını haaa:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet istesem denk getiremem :D
      İnşaallah fırsat oldukça resim çekip bloğa eklemeye çalışıcağım :)

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^