Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

4 Ağustos 2015 Salı

Vesikalık D'OH Üniversitede Buharlaştı :P

Yazı yazmak için geldim bloğa, sonra geçen gelen yorumları yayınlamadığımı görünce en iyisi önce bir onları yayınlayayım dedim ama ne yaptım bilin bakalım: yanlışlıkla yorumları sildim! Buradan Gebbu, Şeyma ve yeni takipçim Tuğba Doğan dan özür diliyorum. Yorumlarınızı telefonumdan okumuştum ancak telefondan yoruma cevap vermekte problem yaşadığım için yayınlamayı ertelemiştim :( Silince nasıl panikledim anlatamam. Geri al butonu niye yok yorumlarda yaaa~~

Şu ara üniversite kayıtlarıyla uğraşıyorum. Gebbu'nun uyarısıyla da ehliyete başvuracağım inşallah. Hangi bölümü kazandığımı da nihayet açıklayayım. Aslında bu yazıda hiç belirtesim gelmedi, bu konu için ayrı yazı yazmak istiyordum ama iyice gecikecek öyle olursa. İstediğim bölüm Moleküler Biyoloji ve Genetik di ve kazandım. Umarım başarılı bir üniversite-iş hayatım olur ve insanlığa yararlı çalışmalarım olur.

Pazartesi günü vesikalık çekinmeye gittim. Normalde pek çok kişinin bildiği gibi fotoğrafçıların hemen hepsinde photoshop yapma hevesi vardır ama bu heves maalesef hepsine yetenek getirmez bu yüzden de çekindiğimiz resimlerimiz bizim dışımızda herkese benzer. Hah işte ben daha önce vesikalık çektirdiğim fotoğrafçı da bu sıkıntıyı baya büyük bir şekilde yaşadım ama yine gittim aynı fotoğrafçı da resim çekindim çünkü çok ilgililer. Resmi çekip müşteriye gösteriyorlar ve beğenmezse tekrar çekiyorlar falan. Bu sefer fotoğraf çekindikten sonra uyardım shop yapmamaları için ve gayet iyi bir sonuç aldım. Üniversite kimliğim ve (inşallah) ehliyetimde bu resmin olmasından hiç rahatsızlık duymayacağım. Aklınızda bulunsun, shopsuz daha güzel oluyor resimler. Zaten ellerindeki makine oldukça kaliteli ve bir ton flash patlıyor suratınızda. Daha ne kadar eklemeye ihtiyacınız var ki.

Hava ne kadar sıcak yaaa~~ Buharlaşacağım valla -.-"

Not: Başlığın saçmalığı için kusura bakmayın, son mimin etkileri bunlar hep :D

Şarkının konularla hiçbir alakası yok. Telefonumda biriktirdiğim indirilecekler şarkı listemdeki şarkıları dinliyorken denk geldi ve dilime dolandı :D 

Öyle İşte :)

6 yorum:

  1. Benim başıma çok geliyo o no problem :-D
    Bölümüne özellikle istediğin bi yer olmasına çok çok sevindiim umarım herbişi dilediğin gibi olur :)

    YanıtlaSil
  2. yukarıya yorum bırakayım derken buraya yazdığım yorum gitti bak şu işe neyse moleküler biyoloji ve genetikten bugün arkadaşım bahsediiyordu tebrik ederiiiiiim :D Önü açıkmış diye duydum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nolcak yaa, boşver :D
      Teşekkür ederiiim :) İnşaallah :))

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^