Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

22 Aralık 2013 Pazar

Pek Bir Otantik Ev: Ananemgil :) #2

   
  Annem diyor ki "iyi malzeme ettin sen ananeni" :)
  Ananemi konu eden yazılar yazmayı seviyorum, aslında bahsettiğim şeyler onun için alelade şeyler ama ben çok seviyorum. Sizde seviyorsunuzdur umarım bu tip yazıları :)
  Anane! Teyzem sana yazılarımı okuyorsa halen, buradan da söylüyeyim "ÇOK SEVİYOM SENİ KIIIZ!" :)




Ananemgile her gidişimde küçüklüğümden bir parça bulup dönüyorum, ben doğmadan önceki zamanlardan bir parça bulup dönüyorum. Oraya gitmeyi çok seviyorum :)
Ananemgile kuzenim(ve çocukları), teyzem ve bizim ev gittiğimiz bir günden birkaç foto var şimdi :)
Ananemgile gittiğimde mesela çok çikolata yiyorum :)
Soldaki pirinç patlaklı çikolata, ortadaki choklets(bir yazımda bahsetmiştim tık tık ), sağdaki de milkanın çikolatası.
Telefondaki çizgi film ayarından geçmiş çikolatalar :)
Daha önce de söylemiştim, ananemgil de her zaman bir Almanya  esintileri var. Sıradaki resim onlar Almanya da iken aldıkları bir kurabiye kutusu :)
 Ev yapımı yufkayı bileniniz var mı? Burada ona şebit denir :) Ben ev yapımı yufkayı çok severim, hele bide kuru halini cips gibi yemeyi daha çok severim :)
(Nam nam nammm~~ *-* )
 Ekşi, minik bahçe elmaları :)
 İğde, Konya dışında pek bilinmiyor sanırım. İğdeyi çok severim, ananemgilin evinin hemen yanında da kocaman bir iğde ağacı var. Hatırlıyorum ben küçükken dedem kaç defa bu ağacın dallarını budamıştı :)
Ve tabiki kediler. "Kedi cenneti" ananemgilin bahçesinin diğer adı :D Zaten bu bahçedeki kediler sayesinde oluştu bizim evdekilerin kedi sevgisi :) En son 8-9 tane kedi vardı :)
(Yürüyen Şato'daki Sophi Nine'yi aynı ananeme benzetiyorum yaa :) )
Öyle İşte... :)

3 yorum:

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^