Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

26 Ocak 2014 Pazar

Gece Masalları(Tales of the Night)(Les Contes de la nuit) -Animasyon-

2011 Fransız yapımı üzel bir animasyon :) Hakkında maalesef Türkçe pek bilgi bulamadım. O yüzden hakkında biraz bahsediceğim sadece. 
Bu animasyonda ana 3 kişi var, bu kişilerden birsi masal konusu bulmak ve yazmakla ilgileniyor, diğer ikisi çiziyor, yazıyor ve oynuyor; çok hoş değil mi :) Kişiler ve pekçok ayrıntı silüet halinde çizilmiş ama bu duruma rağmen arka planda ya da silüetlerde ayrıntıya yer verilmiş ve bence bu işi harika yapmışlar :) Müzikleri çok sevdim, parça parça masallar anlatılmış bu da çok hoşuma gitti. Konu bakımından çok büyük beklentilerle izlemeyin derim ben yinede, çünkü bir iki tanesi hariç diğer masallar güzel ama çok güzel değil. Ben daha çok görüntüsü ve müzikleri için izledim :) Anlatın masallar ise:
Kurtadam(The Werewolf)
Tijean and Belle-Sans-Connaitre(Türkçeye çeviremedim :/ )
Seçilmiş Kişi ve Altın Şehir(The Chosen One and The City Of Gold)(En sevdiğim hikaye bu oldu :) )
Tam-Tam Çocuk(The Boy Tam-Tam)(Bunu da epey beğendim :) )
Asla Yalan Söylemeyen Adam(The Boy Who Never Lied)
 
Etikan-Kız ve Mimarın Oğlu(The Doe-Girl and the Architect's Son)(Doe etikan(dişi geyik) demekmiş ama masalla pek bağlantı kuramadım, çünkü kızı etikana dönüştü sanıyorlar ama kız kargaya dönüşmüş oluyordu. Amaan neyse yaa :D )

Öyle işte... :)

4 yorum:

  1. Ay gözüme çok eğlenceli gözüktü :D

    YanıtlaSil
  2. amma değişikmiş haaa du du sıkılınca izlerim ben bunu madem :D

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^