Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

2 Ocak 2014 Perşembe

Muşmula :)

Küçükken yediğimi hatırladığım ama ismini bir türlü hatırlayamadığım meyvedir kendisi. Ta ki bugün markette görene kadar :) Aldıklarım pek olgunlaşmış değildi herhalde ama tadı fena değildi. İçi kremamsı ve tadı mayhoş bir meyvedir kendisi ama benim yediğim meyvenin pek tadı yoktu.
Bide muşmula surat var. Neyden kaynaklı bu isim acaba?
Siz muşmulayı biliyor musunuz?

Öyle işte :)

8 yorum:

  1. Ben biliyorum bu meyveyi ^^ Karadeniz bölgesinde yaygın oluyor sanırım. Babam çok sevdiği için markette görürsek alıyoruz ama ben sevmediğim için yemiyorum. Surat astığım zamanlarda da muşmula suratlı tabirini babamdan çok duydum, gayet iyi biliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Karadeniz Bölgesinde, ben küçükken Konya'da yetişiyor sanıyordum :D
      Neden muşmula surat ki :D

      Sil
  2. Ay ben çok severim bunu ekşi şeyleri severim genelde olgunlaşmışları da çok hoştur ben severim ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :D Ekşi şeyleri bende severim :) Ermemiş şekerpare kayısı var mesela mayhoş mayhoş :))

      Sil
  3. bikaç defa yedim.
    eşki :) şeyleri yiyemiyom.
    erik de yiyemiyom.
    :)
    muşmula bilmiyom ya belki ekşi surat olabilir.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, Karpuz ya da şeftali değil sonuçta :)

      Sil
  4. Bizim köyde bunun ağacı varda ama kocaman ağaç nasıl çıkıyoduysam küçücük boymla ta tepesinden yerdim şimdi onun lezzetini alamıyorum bir türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağaçtan taze taze yenilenle markette ki bir olmuyor hiçbir zaman zaten :)

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^