Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

11 Temmuz 2015 Cumartesi

İstanbul Seni Hapsetmiş :)

(Bu şarkıyı İstanbul'dayken radyoda dinlemiştim o sebeple ekledim. Ne kadar aynı sözleri tekrar edip dursa da güzel şarkı, seviyorum ben :) )
Bu aralar ihmal ettim bloğu evet ama inanın kafam o kadar dolu ve meşgul ki. Mümkün olduğunca uğramaya çalışıyorum buralara. Blog okumayı da çok ihmal ettim. Geleceğim merak etmeyin ^^
İstanbul'a ilk kez gittim ve bu olay 17 yaşımda oldu olaya bak :D Neysem efendim ilk izlenimlerimi ve birkaç resmi paylaşacağım. Bu arada şuan sadece Üsküdar, Kadıköy'de biraz dolaştım. Avrupa yakasında ise tamamen yarım yamalak bir turlama yaptım. Ha bir de Eminönü'ne gittim ama Mısır Çarşı'sı kapalı olunca gezesimiz gelmedi :/
İzlenimlerim:
- Şehrin girişinde bizi karşılayan yük gemileri ve fabrikalar o kadar rahatsız hissettirdi ki beni. Çok sinir bozucu geliyor bu denli fazla fabrika, umarım birisi bu olaya bir çözüm getirir. 
- Bir kere bir dönüşü kaçırdın mı başka dönüş bulamayıp amacından tamamen alakasız bir yere gidebiliyorsun ve asıl istediğin yere gitmen bu yüzden çok uzun sürüyor. İstanbul'da insanlar motosiklet veya bisiklet kullanmıyorsa bence ulaşım çok sıkıntılı(A-aa biz bilmiyorduk demeyin, ilk defa gidiyorum ve bana farklı gelenleri paylaşma niyetindeyim.)
- Şehir o denli kalabalık ki insanlar üstüste. Çok ilginç ve hoş mekanları, yerleri hatta sokakları var tamam ama uzun süreli yaşamak baya bir problemmiş gibi hissettirdi.
- Ürünler(her yerde böyle olmayabilir) çok gereksiz pahalı; özellikle meyveler. 8 liraya kayısı mı olur arkadaş?!?! Hani her yerde var kazıkçı esnaf ama İstanbul da ki esnaf kudurmuş yani.
- Semtten semte geçmek şehirden şehre geçmek gibi çünkü hem yol uzun hem de o kadar farklı ki semtler. Bir semt öğrenci ve orta halli insanlarla doluyken bir semt aşırı zenginlerle dolu olabiliyor. Oldukça farklı geldi bana bu durum. 
- Vapur harika bir şey. Zaten oldum olası denizin üstünde giden bütün araçlara ilgi duymuşumdur.
- Balık ekmek yedim Beylerbeyi'nde Yakamoz diye bir restorantta. Çok sevdim o restorantı da bu arada :) Aşağıda da resmi var.
-Çengelköy'de İskele Çınaraltı Çay Bahçesi'ne girdik ve bin pişman olduk resmen. Adamlar göz göre 25 liralık dondurmayı 60 liraya vermeye çalıştılar, bari dondurma normalin üstünde bir kalitede olsaydı ama normalin altında bir kalitesi vardı sadesi dışındaki dondurmalarının.  Babam gıcık oldu adamlara "Böyle üç kağıtçıyla uğraşmaya, sinirlere bozmaya değmez" dedi ve geçti ama sinir olduk hepimiz yinede. Servisi de çok kötüydü. Lokma tatlısı da istemiştik tatlıyı poşetle getirdiler, kalanı yanınızda götürürsünüz falan dediler. Çatal dahi yoktu, kürdan getirmişler. Saçma sapan bir yerdi. Sadece boğaz manzarası vardı...
- Kadıköy'de bir şeyle karşılaştım ve çok güldüm. Arabalar tramvay yolundan gidiyorlardı. Hatta tramvay önde arabalar arkada o kadar çok karşılaştım ki bir türlü denk getirip resmini çekemedim. Ama tramvay yolunda bir taksi yakaladım :)
-Çok ilginç yabancı seyahat gemileri vardı. Onlardan birisini çektim sizin için ^^ (Sağ tarafa odaklanın lütfen :D )
- İstanbul' benim açımdan özet geçmek gerekirse oldukça karışık ve işlek bir tatil şehri. Hem deniz ve fırsatçı esnaf var hem de büyük büyük iş merkezleri ve fabrikalar var.
Bir daha ki gidişimde daha ilginç bir şeyler görebilmeyi diliyorum. Mesela sokak şarkıcısı olabilir ya da Kore restorantlarından birine gidebilirim umarım :)

Öyle işte ^^
Edit: İskele Çınaraltı Çay Bajçesi'ni "Tarihi" Çınaraltı Çay Bahçesi olarak yazmışım. Doğrusu "İskele"

2 yorum:

  1. İstanbul yaşanacak bir şehir değil gerçekten, her taraf insan kaynıyor. Üzücü bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezmesi zevkli ve biraz da yorucu ama kesinlikle uzun süre yaşanması zor bir şehir. Bence de çok üzücü: 12 milyon insan üst üste yaşıyor resmen.

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^