Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

19 Eylül 2011 Pazartesi

Lise Başlangıç Heyecanı -.-"

Liseye gitmiş, gidicek ya da en azından başlamış benim durumumu anlayanlar vardır herhalde :) eski okulumdan kurtulmanın mutluluğu lise stresiyle acayip bir duyguya dönüştü... liseye başlayana kadar eski okulum hakkında kabuslar gördüm işte orada okumaya devam ediyorum felan -.- okurken belki komik gelebilir ama gerçekten çok kötü bi duygu.. küçüklükten vazgeçemediğim bi huy okul heyecanı karın ağrısı miğde bulantısı :D  okulun ilk günü genelde küçük çocuklarda görülür ama.. :D neyse ilk günü atlatınca biraz daha iyi oluyor :) yengem küçük kuzenlerim(biri 1. sınıfa diğeri anasınıfına başladı) moral olsun diye dedeme okul eşyalarını gösterip harçlık aldırtmış moral olsun diye :D gerçektende işe yaramış doğrusu mutlu olmuşlar ve harçlıklarıylada kendilerine istedikleri birşeyler almışlar :) bende mi denesem acaba :P :D neyse okulumda ablam bana baya bi yardımcı oldu saolsun :) zaten ablam olmasa köşede şaşırmış saf saf oturuyor olucaktım.. normalde açık sözlü ve girişken olmama rağmen böyle durumlarda yardım edecek kimse yoksa dokunsanız ağlayabilirim çaresizlikten :D zayıf yanlarımdan birisi..  ilk günden gıcık olacağım tipi belirlemiş bulunmaktayım :D  arkadaş edindim sayılır.. ahh ahh kore sever bi arkadaş bulsam.. bi kişi buldum ama benim kadar fan değil T.T niye bu kadar zor arkadaş bulmak >.>  neyse yaa derslere başlayalım sınıfla kaynaşırım felan filan ama tam arkadaş olabileciğim birisi bulamıcak gibiyim... önceki okulumdaki yakın arkadaşım olmasa okul günleri geçmez zaten...  sınıfta yanlış tespit etmediysem dersleri en iyi olan kişi benim :) zaten ingilizcede genelde öyleydi elhamdülillah(fazla kendini beğenmiş olmayayım :D) burada yine ingilizcesi en iyi olan kişi benim  :) yerimi koruyacağım!!! :) okul maceralarımı buraya yazmayı planlıyorum :) 

ÇOK ÇALIŞACAĞIM!! AJA AJA FIGHTING!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^