Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

27 Haziran 2012 Çarşamba

Yaz Tatili ve Birkaç Birşey İşte :) (biraz geç kalmış bir yazı >.<)

►(Play :) ) ♪ ♫ ♪  hajima hajima mamammama gajima gajima mamamamm ♫ ♪ ♫ :D

koca yorucu bir seneden sonra yaz tatilini gerçekten hakettiğimi sanmıyorum ama yinede yaz tatili benim nihahah :D  herhalde bir insanın haketmeyerek kazandığı en büyük ödül yaz tatili :) yav bu kadar övdüm övmeye bari birşey yapabilsem -.-  yahu ne kadar boş bir tatildir bu böyle.. kendi bilgisayarım olsa oturup dizimi izler nette dolaşırım ama kendi bilgisayarımda yok.. telefonum desem internete girmiyor(babam kapattırdı daha ilk telefon geldiğinde(valla suçsuzum :D(gerçekten T.T))) ayrıca
kamerası bozuk.. şimdi duyanda al sana beş para etmez yeni nesil veledi der ama öyle değil :D yaz tatilinin başından beri 3 kitaba başladım birinci ve ikinci kitap bir işe yaramaz ve almayada değmez(oyun bozan , sisler evi (bu ve bunlara benzer beğenmediğim kitaplar hakkında ayrı bir yazı yazıcam inş)) son başladığım ve sakız gibi sündürerek bir türlü bitiremediğim 3. kitap çocukluk yılları . bu son kitap güzel beğendiğim tarzda ama bi türlü okumaya devam edemedim üstelik tolstoy'un ve hepi topu 100 sayfa .. neyse efendim arada resim çiziyorum ama vakit geçmek bilmiyor.. herhangi bir resim kursuna yada ona benzer bir kursa başlamak istedim ama ayarlayamadım..  sonra kuzenime org alındı. org u iki günde çözdüm ama kuzenimle kavga edince o işde bitti.. korece öğrenmek için kitap alıcaktım benim işe yaramaz şansıma bakın ki kitap bulduğum iki kitapcıda da kitap bitmiş -.-"  işte böyle.. herhangi bir kitap tavsiyesi olan veyahutta vakit değerlendirmek için güzel bir tavsiyesi olan varsa lütfen söyleyin :)  yine alttaki durumu yaşıyacağım ama yine severek yazıyorum ve tavsiye istiyorum :) elbet birgün birileri beni duyacak! :D

------------------------

benim üçlü grubum vardı önceden bahsetmiştim (mücahit(kuzenim, üçü arasında en büyüğü 7 yaşında), yasin(kuzenim, üçü arasındaki 2. en büyük 6 yaşında), kerem(mini mini kardeşim, en küçükleri 5 yaşında)). :) onlar hakkında bir kaç birşey daha yazayım dedim :)
 (resimi ararken buldum. üçlümün karkterlerine pek uygun :D sol baştaki kerem, onun yanındaki yasin, en sağdaki mücahit eheh)
*mücahit ayna karşına yarı çıplak geçmiş. kaburga kemiklerini işaret edip böbürlenerek annesine(yengeme):
'anne baklavalarıma bak!' demiş :)

*bir sohbet ortamında kadınlardan birisi 'ben şeker hastasıyım' deyince abur cubura bayılan yasin 'bende şeker hastasıyım' deyivermiş :)

 *canım sıkkınken annemin yanına gidip onun uyuduğunu görünce oflayarak yatağa oturdum. beni duyan kerem bana dönüp 'niye uf dedin anneme bişey mi diycen' dedi. bende gülüp evet dediğimde 'o zaman söylesene' dedi :)
 
 yani kıssadan hisseye ( :D )
bazen çocuklar; farklı şeylere merak duyabilir, sohbet anındaki konuları kendi açılarından anlayabilir, hiç ihtimal vermediğiniz şeyleri anlayıp sizi şaşırtabilirler :)

öyle işte... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^