Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

1 Temmuz 2012 Pazar

Oyun Hamurundan Minyatür İğneliklerim ve Mezuram ^o^

 
♪♫♪ Jakkuman kkeoi kkeoi bogopa kkeoi kkeoi yeminhae yeminhae ♫♪♫

kullandığım malzemeler :)
(siyah tükenmez, makas, maket buçağı, oyun hamur, o kapak orada ne arıyor bilmiyorum)
minyatürü yapmayı denediğim eşyalarım. oradaki büyük iğnelikten iğne kullandım sadece, onu yapmayla uğraşmadım ^^

resim çekicem diye topladığım ve minişlerle süslediğim masam :P

işte bitmiş halleri :)
Not1: Gerçek iğnelikler annemin el emeği :) ben sadece minyatürünü yaptım ^^
Not2: Bu yazıda geç kalmış bir yazı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^