Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

24 Ocak 2013 Perşembe

Birkaç Karar Aldımda ^^

Öncelikle herkese merhaba :) Bloğum hakkında birkaç karar aldım da, onları şeetçektim.


Mim yazılarını yazdıktan bir süre sonra kaldırıcam:
Mim yazıları fazlalık gibi göründüler gözüme. Şimdiye kadar yazdıklarımın hepsini sildim zaten. Bundan sonrada yazdıktan sonra bir süre bekletip silerim.

Mail adresi vermek hakkında:
Bloğumun köşe tarafında mail adresimi paylaşmıştım; soru ve görüşler için. Blog için açmıştım bu mail adresini. Saçma sapan dolandırıcının biri bana ingilizce bir mesaj attı. İşte efenim işinde ortak arıyormuşta, bankası varmışta, İranlı adamın biri buna çok yüklü yatırım yapmışta, benim ne kadar yatırım yapabileceğimi soruyor. Aklı sıra dolandıracak beni :D Bende de ne paralar dönüyor ne paralar anlatamam :D Diyor ki benim mailimi gizlice bir arkadaşından almışmış :P Ulu ortaya koymuştum mail adresimi halbüse :D Ondan sonra kellime ben o maili kimseye söylememeliymişim, bütün samimiyetiyle yazmışmış, en azından benden bunu istiyormuş. Allaam Yarabbem! :D Ne yapacağımı tam bilmiyordum doğrusu, şimdi cevap yazsam umrumda değil desem bırakmaz. Yaşımı söylesem ne olur bilemem. Aradım 155'i, polis amcayı konuşturmadan olayı anlattım :D Polis amca derin bir iç çekti "Ben size bir telefon numarası vereyim" dedi :D O numarayı aradım, önce mail adresini sordular; mail adresi de abuk sabuk birşey okuyamıyorum bile. Dediler ki "Dolandırıcılar hep böyle taktikler kullanılar, sizin yapmanız gereken onu engelleyip, virüs programınızı güncellemek. Eğer bir daha mesaj atma gibi bir durum olursa bize bildirin, yasal işlemi biz başlatalım."  Olay bu yani. Mail adresimi öyle köşeye yazıp bırakmıycam. Lazım olursa eğer yazımda paylaşırım. Ha birde, Gmail'den kişi engellemeyi öğrenmek isteyen varsa ayırca onun için görselli bir yazı yazabilirim. Benim bulana kadar canım çıkmıştı.

Şablonumu değiştirdim:
Mevsimlere göre yapıyordum şablonlarımı ama olmadı. Hem arkaplanım pek hoşuma gitmemişti hem de buraya kar yağmayınca kardan adamı gör gör sinir etti :D Bende değiştirdim :)


Eski şablonum:

Yeni şablonum:

--Şimdi yazıcağım karar değil ama yazmassam içimde kalıcak. Yazımı okumadan altına yorum yapmayın lütfen. Hikaye yarışmasına katılmıştım yazımın altına biri "Tebrikler" yazmıştı(sildim yorumu, boşuna aramayın :D ), üstelik yarışmayı kazanamadım. Hani rezil olan siz olursunuz ondan diyorum. Ayrıca yazım okunmadığı sürece yorum felanda istemiyorum, gerçekten. Yorumsuz kalırım daha iyi.

Öyle işte, değişiklik olursa ben sizi haberdar ederim :D

17 yorum:

  1. Omoooo ! Üçüzüm :( Geçmiş olsun , gmaili koyman cidden kötü olmuş :S Adam beni sinir etti , ama helaalll kanmamışsın ^^ Mimleri görmek beni'de sinir ediyordu :S İnsan üçüzlerinide mimler demi :SS Bu arada arka plan , nasıl hissediyorum bölümü değişmiş ^^ Arka plan havalııııı *-* Ama nasıl hissediyorum bölümü :( Kaplumbağaya üzüldüm :((

    -katherina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım :) Sen yazı yazıcak ol ben seni hep mimlerim yahu :D Saol canım bende çok beğendim bu halini arka planımın :) Sınavların yarattığı etki halen devam ediyor ondan yorgun yaptım o bölümü :) Yakın da değişir merak etme :) Blog yazma devam et Seçil yaa~~ :)

      Sil
    2. Yazarım'da :D Tarihli ya her ay 1-2 yayınım olsun , öyle yazık yazık dursun istemiyorum . Ondan vazgeçip duruyorum blog yazmaktan :(

      -katherina

      Sil
    3. Vazgeçme yaa~~ Konu lazım olursa ben sana bulurum :)

      Sil
  2. ay bana da oldu o biliyo musun ama arada güzel mailler geliyor çok seviyorum onu o yüzden kaldırmıyorum:))
    bana kadınmış göya yaşlı biriymiş hastaymış parasını verecek biri aryormuş da bana vercekmiş kaderlerimiz bizi birleştirmişmiş Allah ım yea ilk maile dedimki ben müslümanım hanım teyze sen kendine başka birini bul zira yüce İsa falan diyodu mailde. benim maili okumamış mı yoksa benim mikemmel ingilizcemi anlamazdan mı gelmiş nedir hadi bana adını soyadını onunu bununu ver diyo yook yeeaa dedim dönmedim bi daha da ses etmedi:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar yayınlasam mı ki şimdi. Yaaa aklımı karıştırdın :D Diyze(!)nin yaptığına bak hele :D Arada belki mailimi yazılarımda paylaşırım ama, bir süre öyle ortada durmasın diye düşünüyorum :) Neyse yaa :D

      Sil
    2. hıhıı sen polisi falan aramışsın ama iyi de yapmışsın hani bi kişi kanar saf gününe denk gelir Allah muhafaza.

      Sil
  3. Mimleri kaldırma bence. Onlar için ayrı bir sayfa oluştur. İstersen yayınlanma tarihlerini de eski bir tarih olarak ayarlarsın, böylece ana sayfanda da görünmezler. Mimlerini okumak isteyenler o sayfaya gider. Örneğin:
    http://zeynepinbeyni.blogspot.com/p/var-numposts5-20var-imgw-80var-imgh-80.html
    Tabii sen bilirsin ama ben mim okumayı da doldurmayı da çok seviyorum. Yazık kaldırma onları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında fena fikir değil :) O şekilde sekmeyi nasıl yaptın? Bende seviyorum mim yazmayı felan ama blogta fazlalık gibi geliyorlar :)

      Sil
    2. Sen bana mail adresini yaz, ben sana ayrıntılı bir şekilde açıklayayım.

      zeyneperkul@gmail.com

      Sil
  4. bende bir üstteki yoruma katılıyorum.. açıkçası bir mimin yazılıp sonrada aman sen fazlalıksın diye kaldırılması bana doğru gelmiyor nerden baksan en az 1 saatini o mimi yazmak için harcıyorsun.. bide mimlediğimiz arkadaşlar bazen uzun zaman sonra mime cevap veriyor ve yazarken senin mimine bakma gereksinimi duyuyor ama bi bakıyor mim yerinde yeller esiyor.. (bknz. kozmetik mimi aryanın düştüğü durum) bu yüzden mimler için ayrı bir sekme açabilirsin bence onada gerek yok ama derli toplu durur hem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sekmenin nasıl açıldığını öğreneyim öyle yaparım inşaallah :)

      Sil
  5. Mail konusunda benim de başıma öyle şeyler geldi, en güzeli öyle mailler gelince hemen silmek^^ Arka planın da çok tatlı olmuuşş^^ Okumadan tebrikler yazan zihniyeti de ben tebrik ediyorum, çok güldüm ona^.^

    YanıtlaSil
  6. Kardan adamı gör gör sinir etti..cok güldüm bu cümleye ya :))

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^