Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

25 Ocak 2013 Cuma

Dostluk Mimi :)

Bunları biliyor muydunuz? 

Hassas kişilerin aslında en güçlü olduğunu, her şeyin üstesinden tek başlarına gelebildiklerini? 
Başkalarına nezaket gösterenlerin, kaba davranışlara en fazla maruz kaldığını? 
Sürekli başkalarıyla ilgilenenlerin aslında ilgiye en çok ihtiyaç duyanlar olduklarını?
Söylemesi en zor üç sözün “Seni seviyorum!” “Özür dilerim!” ve “Bana yardım et!” olduğunu? 
Biliyor muydunuz? 

Birinin mutlu görünmesi onun her daim mutlu olduğu anlamına gelmez; yüzündeki o gülümsemenin ardına bakarsanız, belki aslında ne kadar acı çektiğini ve gülümsemenin acısının üzerine beceriksizce örtmeye çalıştığı bir perde olduğunu görebilirsiniz.

Şu anda sorunu olan bütün dostlarımız için bir iyi niyet hareketi başlatalım. 

Blogumuza bu yazıyı kopyalayıp yapıştıralım. Belki bir aile sorunları, sağlık sıkıntıları, iş dertleri, o ya da herhangi bir konuda endişesi olanlara ve sadece birinin umursadığını bilme ihtiyacında olanlardan bir tanesi, birimizin blogunda rastlar ve bir anlık da olsa dünyada başkalarını düşünen insanlar da olduğunu fark eder.

 
*****

Karşınızda ki kişiye "nasıl olsa çok mutludur" bahanesiyle sert davranmayın. Aklınızdan geçen herşeyi insanlara söylemeyin. Siz söylediğiniz sözü belki çok basit görsenizde o kişi çok etkilenebilir. Özellikle "Başkalarına nezaket gösterenlerin, kaba davranışlara en fazla maruz kaldığını?" bu konu hakkında. Ya, insan nazik olunca ona öküz gibi davranılabilinir anlamına gelmiyor!
 
Dostluk mimini Şeyma'da gördüm. Sonra mimin aslını buldum: Vladimir.

İsteyen herkes paylaşıp, dilerse altına kendide birşeyler eklesin :) Yıldızla ayırdığım yerden sonrası benim eklentim.


(Bu mimi kaldırmıycam ^^ )

3 yorum:

  1. son yazıma baksanaaaaa.
    :)

    mail dikkat et işte.
    mimleri bi süre sona kaldırıyom ben de.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım baktım :)
      Saol :)
      Bende senden esinlenerek bu kararı aldım zaten :)

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^