Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

18 Nisan 2013 Perşembe

Sakarlıklar Kraliçesi Bendeniz -.-"

Eveeet~~ İşte o konu: Sakarlıklarım... Hepsini anlatsam cilt cilt seri yaparımda ben özet geçeyim :D Ya tamam o kadar da kötü değil durum ama bu okula geldim geleli sakarlıklarım aldı başını gidiyor. Sakarlıklarım en çok okulda oluyor. Mesela evde bir sürü bardak çayı tek tepside hiç dökmeden taşıyabiliyorum ama okulda düz yolda yürüyemiyorum. Hiçbir yerde yapmadığım sakarlıkları okulda yapıyorum ve hatta hiç görmemesi gereken kişilerin önünde oluyor bu.. Hadi arkadaşların önünde olunca iki dalga geçiyorlar bitiyor ama... Hatta daha dün olanı anlatayım:
İngilizce dersinden çıktık, hocayla beraber merdivenlerin o tarafa doğru yürüyordum, sırtımda da çantam vardı(her ders için başka sınıfa gidiyoruz: ingilizce sınıfı, biyoloji labaratuarı v.s.). Hocayla konuşmam bitti döndüm tam yürüyücem bir baktım çantam tema kutusuna takılmış, kutuyu arkamda sürüklüyorum. Kutuda dana kadar, kartondan. Zaten bu olaydan sonra çantamı bir daha tek koluma takmam. O diğer kol süs diye yapıldı sanki şaşkın Zen! Herneyse arkamda arkadaşlar varmış. Kahkaha atarak gülüyorlar. O an ne hissettim biliyor musun?

(Nobody likes you: Kimse seni sevmiyor!)
Bu yetmezmiş gibi arkaların da bizim sınıftan aptal bir çocuk "Allah'ım yaa~~" diye söylenir dalga geçer bir halde yanımızdan geçip gitti. Sonra bahçeye çıktık, bu salak çocuk önceden bizim sınıfta olup eşit ağırlık sınıfına geçen diğer salak arkadaşına anlatıp gülüyorlardı. Bildiğiniz dalga geçme konusu oldum resmen yaa~~ Birde onun arkadaşı öyle uyuz birisi ki. Herkesle dalga geçen ve kendini mükemmel sanan birisi... Tabi ben ağır ablalığımı koruduğum sürece yüzüme karşı hiçbirşey diyemiyorlar o ayrı mesele :)

Sonra aynı gün merdivende tökezledim, ama düşmedim. Kimseye görünmeden koşarak yukarı çıktım. Allah'tan tam dönemeçteydim yoksa herkes görücekti. Arkadan arkadaş geliyordu. Ben kimseye anlatmadım ama o herkese yetiştirdi, "Az daha düşüyordu" diye. O kızın ağzında bakla ıslanmıyor yaa~~ Okula geldiğim ilk hafta ben buna birşey söyledim, diğer tenefüs bütün sınıftaki kızlar biliyordu. O derece yani. Allah'tan sır felan vermedim o kıza. Zaten öyle herkese sır verme huyum yoktur. Güvenim bir olayda sarsıldığı için güvenimi kazanmak çok zorlaştı.. Ha işte o tökezleme olayında da dalga geçme konusu oldum kızlarda.


Sonra yürürken resmen ilk defa yürüyor gibi oldum tabi, her bu düşme vakalarımdan sonra böyle oluyor. Bir sürü düşme olayım oldu da onları yazmıycam vala, o kadar da açık vermemek gerek :)



Öyle işte.. Aslında düşme nedenimi buldum ben galiba. Benim okul eteğim epey uzun ve bu okula geldim geleli bana bolardı: bacağıma dolaşıyor yürürken. Gerçekteeeennn :(



Öyle işte sıkıntılı günlerimde oluyor. Çok mu şikayetçiyim, yok hayır ama en azından sakarlıklarımdan kurtulmayı çok isterim :)

6 yorum:

  1. aynen bende çok sakarım.
    yalnız şu yazılara koyduğun giflere varya,
    ba-yı-lı-yo-rum.
    nasıl da buluyorsun onları ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim >.<
      İnternette görüp beğendiğim gifleri bir dosyaya kaydediyorum lazım oldu mu kullanıyorum :)

      Sil
  2. o yaşlarda kırmadıım dökmediğim düşmediğim bağırdıklarında korkmadıgım bir an yoktu ama ben onlar gülerken bende gülerdim hiç bozuntuya vermezdim bozulduğunu anlarlarsa sürekli olarak dalga gecerler eger sen kendinle dalga gecersen kimse gecemez :))) olur boyle seyler geldim 28 yaşına düz yolda yürürken düşüyorum çünkü ayak bileğim gereğinden fazla dönebiliyor ha bunu millete anlatabiliyormuyum hayır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek fena taktik değil aslında yaa~~ Ben bir deneyeyim valla :D
      Ben ilköğretimdeydken de habire bileğim burkulurdu. Burkula burkula bilek bağışıklık kazandı :D

      Sil
  3. Herkesin içinde bir iki bilemedin on iki kadar sakar insan vardır ki. Benim gibi kapılara omuz atan birinin bence yorum yapmaması gerekir :D son gifdeki coraline adındaki bir animasyon çooook güzel. Hayır abartmıyorum gerçekten çok güzel :D kitabınıda okudum dehşetle (bu burada biraz tuhaf durdu sanki) tavsiye ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :)
      Coraline ı tekrar tekrar izledim ben ama kitabını hiç okumadım :)

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^