Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

24 Nisan 2013 Çarşamba

"Sınıfça işbirliği yaptık"

"Miraba cınım. Sınıfça işbirliği yaptık, yarın okula gitmiycez. Sende gitme yoksa mal gibi ortada kalırsın. Oldu mu tatlıııımm?"

Yanlış anlamayın yukarıdaki sözler arkadaşımın arkadaşça sözlerinden benim çıkardığım anlam. Kızla aram iyi ve iyi niyetinden söyledi biliyorum. Bir dakika, önce mesajın aslını yazayım:


"Yarın sınıfça okula gitmiycez, sende gitme tamam mı?"

Sorun şu:

Ben bu okula nakil olurken bir sıkıntı yaşadım. Eski okulum 1 hafta boyu dosyamı yeni okuluma göndermedi ve bununla beraber benide yok yazdı. Gereksiz yere kayıtlara geçen devamsızlığım oldu üstelik ben yeni okuluma gidiyordum. Ha bu sebepten devamsızlığım fazla. Yani sadece o 4-5 gün değil, hasta oldum gitmedim v.s. o devamsızlıkla beraber arttı tabi. Durum böyle olunca devamsızlık yapmamam lazım; en azından raporsuz. Bu sebepten yarın(bunu 23 Nisan gecesi yazıyorum) okula gitmeliyim ama arkadaşın bu mesajından dolayı gitmiyorum. Düşüncesi bile kötü: bütün okul bomboş ve okula gitmişim.

Hani okula gitseler ne çıkar sanki. Millet okulu ekmek için neden arıyor yahu. Sırf şu yapayalnızlık hissi çekmemek için gitmiyorum okula. Olaya bak ya!


2 yorum:

  1. merhaba, yazıların çok güzel ve çok zevkle okuyorum lütfen devam et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Okulların kapandığı gün ya da bu hafta içinde herhangi bir gün yazmaya geri dönmeyi planlıyorum :) Çok sevindim yahu >.<

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^