Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

19 Şubat 2014 Çarşamba

Karmakarışık |:-B (Okul yazısııı :) )

Başlıkta yukarıdaki ifadeyi yapmaya çalıştım ama benzedi mi bilemiyorum :D
Pek saçma ve karışık bir okulum var yahu. Bir gün içersinde bile pek çok saçma olayla karşılaşabiliyorsunuz. Birinin işi dedikodu, birinin işi iftira, birinin işi sevgili v.s. örnekler çoğalır gider. Ha keza aralarında ders çalışmak derdi olanlarda var ben ve N. ile beraber koca okulda toplasan 15 kişi(koca okul da hepi topu 250 kişi mi ne :D ). Bu karmakarışık minik topluluk içinde olan bitenler ne kadar şaşırtıcı olabilir ki diyebilirsiniz ve haklısınız tebi ama ne bileyim bana şaşırtıcı geliyorlar :D
Eğer Türkiye'de liseler arası bayılma şampiyonası olsaydı bizim okul açık ara geçerdi tüm liseleri :D Daha dün birisi bayıldı. Valla bu sene herhalde 8-10 tane bayılma vukuatı oldu. Olayın komik yanı biylojicinin bunlarla dalga geçmesi. Adam biliyor tabi işin sahtekarca olduğunu :D E napcaan onlarda haklııı, ders çalışmaktan(!) mecalleri kalmadı e yazııık...

Sonracıma geçen hafta okula yeşil çay götürmüştüm, kendim demlemiştim ama pek tutturamamışım demini, fena halde acı olmuş. İşte ben bu aşırı demli çayı okulda içerkene sınfıtan bir çocuk da istedi çaydan, su şişesine birazcık çay doldurdum bende(Bu çocuğun çok saçma bir karakteri var. Nasıl anlatıyım; sınıfta birisi birşey mi yiyor hemen koşuyor o da istiyor mesela.) Herneyse çayı öyle bir demlemişim ki rengi koyu sarı. Sonra da kızlar gülmeye başladılar :D Çişe benzetti herkes, yani bir kısmı için ben öyle sanıyordum. Sonra sınıfa başka bir çocuk girdi o sırada tepkisi şu:
-Yuh oğlum okulda ne içiyorsun!
-Ehehe, yeşil çaay~~
-Haa, yavaş yavaş içince sen; ben de ne sandım eheheheh
Akıllı varlık içtiği şeyi bira sanmış. Şok oldum resmen ya, o sırada beyni yakınlardaymış ama bir türlü ona uğrayamamış sanırım -.-"

Hah! Bir de arama olayı vardı. Hani okullarda telefon, kulaklık, makyaj malzemesi, sigara falan bulabilmek için hocaların çıktığı heyecanlı arayış varya ondan bahsediyorum :) Bizim okulda "arama yapılacak" denildiği anda herkes birşeyini saklamaya başlar. Saklayacak eşyası olmayanı bile panik kaplar. Halbuki kimse sormuyor "bunu hocalardan mı duydun?" diye. Çünkü genelde yalan oluyor bu arama uyarısı. Geçenler de yine bir "arama var" lafı dolaştı ortalıkta. Bir baktım bizim sınıftaki erkekler ve diğer 11. sınıftaki erkekler toplandı, birisi cam kenarına çıktı ve tavandaki tabakaları kaldırıp ne saklayacaklarsa oraya saklamaya başladılar. Bizim koridordaki tavanlar bir iskelet üzerine yerleştirilmiş tabakalardan oluşuyor, bilmem anlatabildim mi :D Hayır nerden gelmiş öyle bir yere saklamak akıllarına :D Okul bu sene aramalar konusunda 10 level aynı anda atladığından dolayı öğrencilerde otomatik olarak level atlıyorlar tabii :D

Birde dert yanayım öyle gideyim bari :D
Sanırım insanlar benim ciddi olup olmadığımı anlayamıyor. Sabah sınıftan kızın birine bir şaka yaptım nasıl ciddiye aldı nasıl ciddiye aldı anlatamam. Suratı düştü, tepkileri değişti; neredeyse özür dileticek bana. Şakadan kastımda "heey sırada önüme neden geçiyorsun" manasında... Çok mu poker face'im** bir anlasam. Sık sık ciddi görünsemde bende gülebiliyorum, espiri yapabiliyorum. Allah'ınızı seversiniz aklınızdan zorunuz mu var? Nedense bana çok yakın olanlar dışında kimse tepkilerimi ve laflarımı tam olarak anlayamıyor...
Sonra bide o kız benimle tekrar konuşmasın mı? Ne sanıyor bu kız kendini acaba -.-"

**Poker face: Eğer duygularınızı yüzünüze profesyonelce yansıtmıyorsanız yani bu benzetmenin asıl yapıldığı poker masasında elinizin iyi mi kötü mü olduğunu belli etmiyorsanız poker face'sinizdir.
Mesajımızı da verip gidelim(Tabi ki ciddi değilim bu laf hakkında :D ) :D
Öyle işte :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^