Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

29 Nisan 2014 Salı

Gelip Gidiyorum İşteee :D

Bir geliyorum bir gidiyorum. Pek düzenli bir blogger değilim maalesef, evet. Amaan olsun geldim işte :D Yapıp ettiklerimden bahsedesim var size ^^

- 2 hafta önce okulda münazaram vardı. Nasıl çalıştık takımımla anlatamam. Ama kazanamadık maalesef çünkü jüriyi pekte konudan anlamayan kişilerden seçmişlerdi. Her neyse işte :D Ama münazara sırasında hiç beklemediğim bir şey oldu: karşı takım tamamen saçmalamaya başladı, ben de nasıl sinirlenmişsem artık, çürütme hakkı bana geçtiğinde pata pata bir konuşmuşum; sustuğumda farkettim :D Şunu anladım ben fazla sinirlenince de mantığımı kaybetmiyorum, yalnız fazla sinirlenmesem de iyi olur hani, sinirden ellerim üşümüş, başımsa yanıyordu :D

- Of valla şu mevsim değişiklikliğinin etkisini halen üstümden atamadım. Nasıl bir uyuşukluk çöktü üstüme; bazen yataktan kalkasım bile gelmiyor. Geçer inşaallah biran önce.

- Mandıra Filozofu filmine gittim, onun yazısını en yakın zamanda yazacağım inşaallah :)
Aslında yaptığım epey şey vardı, unuttum hepsini yaaa :D Neyse hayırlısı olsun bakalım :)

Google Drive ne işe yarıyor bilen var mı ya?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^