Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

13 Nisan 2014 Pazar

Pazar Pazar #1 - All İzz Well!

Önceden pazar günleri hiç sevmeyan ben, bu sene içinde sevmeye başladım pazaraları :) Her pazar günümü güzel değerlendirme çabasındayım bu sebeple :)
Bu pazarın Main Theme'i(Ana fikiri): All İzz Well(Herşey yolunda) :D
Vee evet 3 Idots'u izledim annem ve ablamla beraber. Sinir bozukluklarımı film izleyerek gideriyorum :) Daha önce de izlemiştim 3 Idots'u ama filmi unuttuğumu izlerken daha iyi anladım.
Iccık(Azıcık) absürt sahnesi var filmin ama çok güzel filmdi yaaa :D İzleyin, izlettirin kafanız rahatlasın derim :) 

Not: "Dün 1 bugün 2 ne oluyor sana Zen, bu ne yazı yazma aşkı?" demeyin hiç, hazır yazı yazasım var, bırakın yazayım değil mi :)
Ayrıca yeni serimiz de hayırlı olsun ^^ 

Bu filme: 5/5 puan veriyorum, puan vermeden de gitmeyeyim :) 

Hadi sevin kendinizi çünkü All İzz Well >.<


Öyle işte... :=]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^