Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

26 Haziran 2014 Perşembe

Bu Söz Bana Gelsin...

Bu söz bana gelsin...
Sızlanmayı bırakıp bir şeyler yapmam gerekiyor artık. Gecikmek istemiyorum. Bazı şeyleri düşünmekten kaçmak yerine sanırım onların üstüne gidersem işi bir sonuca vardırabilirim. Başaran insanların hepsi zor şartlarda da değildi ya da hepsi iyi şartlarda da değildi. Mesele başarmış olmaları; hangi şartlarda başardıkları değil. Bu düşüncenin verdiği huzurla da hiçbiri boş boş oturmamış; bir şeyler yapmışlar. Neden ben yapamayayım ya da yapmayayım?

Öyle işte...

6 yorum:

  1. Tabiki sende yapabilirsin, yapamayacak bir şey yok. Bence tek yapman gereken sıkı bir giriş yapman yani başta bir iki saat çalışayım sonra arttırırım tarzı bir şey olmuyor, alışkanlık olarak edinmelisin çalışma saatini. Ve cidden hiçbir şeyi takma. Sadece bir yıl. Uzun gelse de öyle bir geçiyor ki şaşıp kalıyorsun. Herşeyi sadece bir yıl rafa kaldırman gerek. Biliyorum söylemek kolay yapmak zor, o yüzden canı gönülden bir Fighting!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bir yerden başlayacağım artık :) FIGHTINGGG!!!! ^_^

      Sil
  2. verimli ve çok çalışmaya şimdiden başlayasım var ama halim yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazan başlamadan önce çalışmaya başlamıştım. Şimdi evde kendimi ordan oraya atıyorum "susuz nasıl ders çalışıcaaam" diye. Düşün yani :D Tekrar toparlıyor gibiyim ama bak ittire kaktıra artık, e napcaaz öğrenciyiz çalışacaz tabii :D
      Bak sana bir tavsiye benim gibi masa başına oturmamakta direnen birisinde bile işe yaradıysa kesin sende de yarar: müzik dinlerken telefonunu kullanıyorsan onu ya da mp3 falan kullanıyorsan onu ve kulaklığını al otur masa başına. En iyi hangi dersinse başla ondan. Başka türlü yapamadım ben, dene derim :))
      Ha birde kimden duydum hatırlamıyorum ama kitap okuyorsan kitabını al masa başında oku; masa başında oturmaya alışabilmek için ;)

      Sil
    2. ben masaya sadece yemek yerken oturuyorum :/ ama denerim, zaten benim daha var ya :D

      Sil
    3. Senin sınav ne zaman?

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^