Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

2 Haziran 2014 Pazartesi

Sınav Haftasıiiğğ Durum Raporu


Şarkısında ne dediğini bile anlamadan duygularıma tercüman olduğunu düşündüğüm Kyary Pamyu Pamyu ya teşekkürlerimi sunuyorum.
- İç bunaltısından bayılacam sanırım. Okulda nasıl sinirlerim bozuldu anlatamam ve şimdi cidden anlatamam çünkü telden blog yazmak pek eğlenceli sayılmaz.
- Yaklaşık 3 hafta önce Hannibal'a başlamıştım şuanda 2. Sezondayım. Sen git sınava çalışma dizi izle afferin bana.
- Birde sadece Hannibal olsa iyi, küçüklüğümün çizgi dizilerinden olan Avatar dı last eyırbendırı daha önce defalarca  nickelodeon da izlemiş olmama rağmen yeniden başladım izlemeye. Hemde alt yazılı, dublajda değil. Pek sevmedim yabancı seslendirmesini ama sırf bu çizgi dizinin hatrına katlanılır (o derece seviyorum yani :D ) 
- Yarın 3 sınavım var: din, kimya, felsefe. Kimyada napıcam ben ya! Hayır kimyayı adamakıllı çözseydim başında böyle olmazdı, biliyorum, tamam...
- Geçen canım sıkıldı 3 yıldır oturduğumuz ve bahçesinden hemen hemen hiç yararlanmadığım sitenin bahçesine çıktım. Güzel bahçemiz varmış bizim ya, balkondan hiç öyle görünmüyordu :D Müzik dinleyerek gezdim, dolaştım, resim çektim bahçede. Resimleri de paylaşırım en kısa zamanda ;)
Hadi Zen kaçar ^.^

Öyle işte >. <

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^