Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

16 Eylül 2014 Salı

Şizofrenik O.o

Öncelikle(her zaman olduğu gibi :D ) neden yazamadığımı açıklayayım: Bilgisayarın başına sessiz bir şekilde bir türlü oturamadım. Sessizlik olmadan da biraz saçma yazıyorum maalesef. Her yazmaya oturacağımda ya kardeşlerimle kavga ettim(yazar burada kederli bir şekilde başını sallar) ya da ortam çok gürültülüydü. Kısaca yazamadığım süreçte olan biteni özet geçeyim ve başlıkla alakalı olan yazıma geleyim en iyisi. Okulum, 3 hafta erken açıldı ama sadece 12'ler ve 8'ler için. Bu 3 haftayı çok şükür olaysız, problemsiz geride bıraktım(tabi beni epey yıpratan bir hastalık dönemim oldu. Onun dışında) Sonra okulların asıl açılma tarihi geldi çattı. İlk gün olaysız hatta gayet güzel geçti(açın instagramımdan bakın işte :D ) Taki Çene(bkz. Okul yazılarım :D bilgisayardan yazmıyorum şuan. Yazıyı nasıl tıklanır hâle getirebileceğimi bilmiyorum :D Sekmelerimden bakıverin bir zahmet ;) ) 2. gün  aramıza tekrar katılıncaya kadar... Geometri dersinde sınıftan bir çocuk(Ona Küpe demek istiyorum, çünkü küpe takıyor :D Ayrıca pek alakalı değil ama kendisi sürekli uyuyan ama yine de derslerinde iyi olan birisidir) hocanın sorduğu sorulardan birisini çözdü. Ben de soruda bir yeri atlayıp yanlış yaptı sanarak bir soru sordum ona çözümü hakkında. Meğersem ben yanlış görmüşüm, anlattı sonra da Çene'ye dönüp bir şeyler fısıldaştılar ve dalga geçer gibi güldüler. Bende döndüm ters ters baktım çocuğa. Hayır Çene'yle çok sevmezler birbirlerini ama anlamıyorum bazen bu saçma ittifaklarını. Hayır Küpe ile bir alıp veremediğimde yok üstelik.
Tanı: Ya çok alınganım ya da şizofren -.-" 
Fena değildi bu günümde ama bir de şu ayrıntılara takılıp durmasam dadından yinmeyecek vallaa :D 
Not 1: Sanırım pek çok kişi bloğumda okul yazılarını seviyor daha çok. Alın size okul yazısı :D
Not 2: Yazıyı tabletten yazıyorum, ama kardeşim nedir bu t9 işkencesi! Eziyet yiminlen...
Not 3: Resim ve müzik ekleyemedim yazıya valla tablet özürlüsüyüm yav :S Yazı da renksiz oldu cıks sevmedim ben bu tabletten yazma işini pek. Hızlı ama niteliksiz :/ Blogger teyze bir el at şu uygulamaya. Koca Bloggersın yakışıyor mu hiç ;D

Neyseeee ben test çözmeyeeee :) Yaşasın blog yazmak :D

Öyle işte >.<

7 yorum:

  1. Yaşasın blog yazmaaaak :D yaşamaasın sınaaav sistemiiiii : D :D :D :D .... bence şizofrende değilsin alınganda . ben olsam bende üstüme alınırdım ben şizofren olduğuma inanmıyorum :D belki alıngan azıcık :) çok güzel öz eleştiri yaparım okul olur kitap olur film olur bulutlarını sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Değil miyim :D İyi bari :D
      Instagram'a mı baktın :D

      Sil
  2. Takılma ufak ayrıntılara, arkadaşına soru sormuşsun, her normal öğrenci gibi. Karşı tarafın ne yaptığını umursama, için rahatsa yaptığın davranışlardan hiç sorun yapma, hayat yaşamak için çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya, bir daha takmayacağım zaten. Tak tak nerey kadar valla :D Kesinliklee :)

      Sil
  3. Aynı beeen ya :D
    Boş ver ama konuşsalar nolacak ki hem kendi kötü pislikleri :)
    Mim varmış canımcım sana da yolladım :D
    Ve son olarak fighting :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benziyoruz zaten o yönlerden biz :D
      Değil mi :)
      Tamam bakıyorum hemen :)
      Ay çok mutlu odlu seni gördüğümeee. Hafta sonu okuyacağım son yazılarını ;) Deep'e de daha sözüm var okuyamadım onun son yazılarını da :/

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^