Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

28 Haziran 2015 Pazar

Yağmur Yağıyor, O Zaman Hadi Biraz Düşünelim...

(Hadi iyisiniz yine sizin için Türkçe altyazılı ekledim şarkıyı :) )
Günlerim dizi izleyerek, orada burada pinekleyerek, akşamları spor yaparak geçiyor. Tabii ki üretken halime geri döneceğim ama bir süreliğine hiçbir şey düşünmeden dinlenmenin benimde hakkım olduğunu düşünüyorum ve şuan kısmen de olsa dinlenmiş hissediyorum. Yine gün aşırı yazmaya başlayacağım inşaallah :)
Normalde bütün mevsimleri seven biri olmama rağmen bu sene yağmurlu havaları(daha çok sonbahar havasını) ayrı sever oldum. Moralim bozuk olduğunda bana ayak uyduruyor, mutlu olduğumda ise huzur veriyor. Her moduma da uydururum hava durumunu işte böyle :D Bu günlerde buralar hep yağmurlu, bol bol şimşek çakıyor ve gök gürlüyor. Ne kadar küresel ısınma sonucu oluşsa da bu havalar ister istemez mutlu oluyorum. Ha bu arada eklediğim şarkının ismi yağmur yağıyor, hem şuan ki hava durumundan dolayı hem de bu aralar sık sık dinlediğim bir şarkı olduğu için bu şarkıyı seçtim :) 
Şu ara yakınmak için seçtiğim popüler konum maymun iştahlılık. Maymun iştahlı biri olmamak için çok çabalıyorum, umarım erişiyorumdur amacıma da. Maymun iştahlılığı bu kadar sevmeme sebebim şu; topluca hevesle girişilmiş bir işte birisi sıkıldığını söyleyip oyun bozanlık yapınca diğer kişilerin de hevesi kırılıyor. Genelde hevesi kırılan taraf ben oluyorum, halbuki herkes topluca karar vermişti, neden bozuyorsunuz ki yaa :/ Ben yine de o işlerde aynı hevesle devam etmeye çalışıyorum ama aynı hevesi tekrar sağlamak bazen çok zor olabiliyor.
Açıklama yapmak konusundan bahsetmek istiyorum biraz. Bazen gereğinden fazla açıklama yaptığımı düşünsem de açıklama yapma huyumdan fazla rahatsız olduğum söylenemez. Yanlış anlaşılmak hoşuma gitmiyor, bu sebeple belki de açıklama çabalarına girişiyorum hemen. Hadi tamam ben fazla açıklama yapıyorum ama bazı insanlar gerekli durumlarda açıklama amacıyla söylemeleri gerek iki kelime için bile niye üşeniyorlar? Cidden bu durumdan dolayı kafam patlayacak yakında düşünmekten. Karşı taraf bir açıklamada bulunmayınca ve benimde zihin okuma gibi bir yeteneğim olmayınca durumu yorumlamakta sıkıntı çekebiliyorum. Genelde bu durumlar kırılmama sebep olabilecek şeylerde oluyor ve sonra benim adım alıngan oluyor. Töbe töbe yaa -.-" Birisi bana anlatabilir mi şunu, bir insan gerekli olduğunda bile neden açıklama yapmaz?

Öyle işte...

(Sakin ol çünkü yağmur yağıyor.)

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Gülümsüyorum tabi ya :)) Sadece günlük sıkıntıları döktüm :)

      Sil
  2. takma insanları umursama yaaa çevrendekileri.

    ne diziler izliyon sölesene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmanın sırrı işte :)
      Monstar(kore dizisi), Hannibal, Kalbim Ege de Kaldı. Film izledim geçenlerde de Kocan Kadar Konuş diye. Kızın hayalet yazarla konuşma sahneleri falan çok hoşuma gitti :) Komik filmdi, izlemediysen tavsiye ederim.

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^