Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

14 Haziran 2015 Pazar

Orta Şekerli (eski tatil fotoğraflarıyla bezenmiş durum bildirimi)

Yazıya resim aramaya üşendim ve geçen sene çıktığımız tatilin yayınlamayı unuttuğum resimleriyle süsleyeyim yazımı dedim. Hem içiniz açılır. Şahsen benim canım deli gibi tatil çekti şuan :( (Resimleri daha çok büyütmek isterseniz üstüne tıklayın.)
(Tatilimizde Antalya'dan başlayıp sahil yolunu izleyerek Aydın'a kadar gitmiştik. Tam anlamıyla gittiğimiz şehirleri gezemedik ama. Bence her seferinde bir şehre gidip adamakıllı gezmek daha iyi oluyor. Bir dahaki tatili o şekilde planlamayı düşünüyoruz.)
(Bu iki resim Antalya-Manavgat Şelalesi'nden)
Matematik sınavım süper geçti demek isterdim ama çok zordu sınav yaa~~ Elimden geleni çözebildiğimi yaptım yani. Fen sınavına henüz bir hafta var. Elimden geleni yapacağım!(Yorumlarda çalışma tavsiyesi ya da "olsun, seneye daha çok çalışırsın" tarzı bir şey görmek istemiyorum, lütfen. Bu lafları (çevremden)o kadar çok duydum ki ben kendim için bu cümleleri kullanmadan kimsenin benim adıma teselli de bulunmasını istemiyorum. Kendime güveniyorum ve halen şansım var bir şeyleri başarabilmek için.)
 (Teknedeki köpeği gördünüz müüü :3 )
 (Bizim evdeki herkeste acayip tekne merakı var. Dosyamda kaç tane tekne resmi vardı yahu :D İnşaallah bizde alırsak, kesinlikle tekne ehliyeti alacağım :) )
(Yukarıdaki 3 resim de Antalya ama yerin ismini unuttum :/ Ayrıca kedi tabelası çok hoş değil mi :) Kedi evi vardı az ilerisinde. Dev bir kedi kulübesi ^^ )
Bu sene baştan sona benim için oldukça zor bir seneydi; o kadar şey üst üste geldi ki. Bu seneyi beklemiş resmen herkes... Bir ara altından kalkamayacağımı düşündüm ama bakın halen yaşıyorum :D Şuan gülmesi ne kadar kolay anlatamam :) Bir sürü ders çıkardım kendime yaşadıklarımdan ve umarım bir daha bu tarz şeylerle karşılaşmam ama karşılaşırsam da baş etmesi daha kolay olur(inşaallah).
 (Antalya-Kemer deki bir otel. En işlek zamanda bile oldukça uygun bir fiyatı vardı. Görevlileri baya ilgiliydi. Çok büyük beklentilere girmeden kısa süreli konaklamalar için oldukça hoş bir oteldi bence. Otelin müşterileri ağırlıklı olarak Almandı. Hani hep derler ya kültürlere göre davranışlar değişir diye: Alman bir kadın kahvaltıda orta yerde sünkürünce şoka girmiştim :D )
 (Safarici turistler :P :D Yine Antalya)
(Tekneler için petrol istasyonu. İlk defa gördüğüm için çok şaşırmıştım. Çok hoşuma gitti ama :D Şehri hatırlamıyorum.)

Bugün matematik sınavından sonra ingilizce sınavı vardı. Annemin ısrarıyla bütün sınavlara kayıt yaptırdığım için giriverdim sınava. Hiç çalışmadan girmiş olmama rağmen fena değildi. 46 soru yapabildim, diğer sorular fazla bilmediğim kelimelerle doluydu. Sınavın zor olduğunu duymuştum ama bu kadar ileri seviye ingilizce isteyeceğini tahmin etmemiştim. En rahat çözdüğüm kısım da tabiki çeviri yapılan kısımdı. Hatta Türkçe'den İngilizce'ye çevirmemizi istedikleri bölümde bir metin benim için oldukça manalı. Daha önce matematik hocam benim için içsel zekaya sahip olduğumu söylemişti. Sınavdaki metin ise "İçsel zekaya sahip kimseler kendilerini anlama ve kendi eksiklerinin farkına varmak konusunda oldukça yetkindirkler.". O zaman hocamın ne demek istediğini tam anlayamamıştım ama şuan daha iyi anlıyorum. Hocam cidden beni çok iyi anlıyor :)

(Muğla'daki çok hoş bir restorant: oğlak etinden yaptıkları yemekleri oldukça beğenmiştik. Fiyatı biraz tuzlu haberiniz olsun, belki bizim aile biraz büyük olduğu için yüksek tutmuş da olabilir. Bak şüpheye düştüm şimdi :D İsmi için aşağıdaki resme buyrun.)

Liseyi bitirmiş olmak çok garip geliyor. Daha dün gibi lisenin ilk gün stresi ve lise boyunca yaşadıklarım(Lisenin ilk günü yazısı için tık tık )(Lise hakkındaki ilk yorumum için tık tık ) Üniversiteye geçecek olmak beni epey heyecanlandırıyor ve açıkçası biraz korkutuyor ama hayatta bilmediğimiz her yeni şey için zaten korku duymaz mıyız. Acısıyla tatlısıyla bir şekilde bitti lise. Şuan yapmam gereken başlıca şey cumartesi günki sınava çok iyi hazırlanmak ve üniversiteyi kazanmak. Hadi kolay gelsin bana :) Dualarınızı eksik etmeyin lütfen :))

 (En güzelleri sona sakladım: Bodrum. Bodrum'un insanlarını bilmem ama evleri, mavi pencereleri ve kapıları, çarşısı çok hoşuma gitti :) )
(Sergül Abla'nın bloğunu(bloğu için tık tık ) okuyanlar bilir Japonya'da restorantların girişinde yemeklerin maketleri bulunur. Bodrum'da bu maketleri görünce bayıldım resmen. Gerçek gibiler ama değil mi? )
(Biraz rahatsız edecek sizi ama yakından da görün istedim :D Maketleri mıncıkladım merak etmeyin gerçek değiller :D )


Öyle İşte ^^

4 yorum:

  1. çok güzeldi fotolar ama yaaa sahiden de bodrum evlerindeki renkler ne güzel yaaa. üstten ikinci manavgat fotosuna atmalı insan kendini suya :) ay ne zaman bitiyo sınavların yaa :) kolay gelsiin. içsel zeka he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim fotoları :)
      Bende o resmi görünce öyle hissediyorum hep :D
      Cumartesi son inşaallah :)
      Çok teşekkür ederim >.<
      Evet :))

      Sil
  2. Nasıl yaa... Onlar maket mi??? O kebabın altındaki pideye yağ akmış, hatta biraz yanıkları da görünüyor. Ben de gidip mıncıklıcam onları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar geçekçiler ama değil mi :D Mıncıkla ama hayal kırklığına uğruyor insan demedi deme :D

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^