Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

23 Ekim 2013 Çarşamba

Çok Mu Ütopik/Çok Mu Karamsar... #1 (Tam Bir Karmaşa!)(Seri olma potansiyeli taşıyan bir yazı)

Kelimlerin oyunu, fikirlerin oyunu, insanların oyunu.. Belki de hepimiz beynimizin birer oyuncağıyız. Yok hayır hepimiz belki de bu dünyada kendini kral sanan bir insanın oyuncağıyız ya daa o da başka insanların oyuncağı. 
Şu hayat saçma sapan bir denklem gibi ve ortada belli bir formül yok, şimdiye kadar pek çok formül uyduruldu ve yarın muhtemelen yenileri uydurulmaya devam edecek. Kimisi gözlerde büyütülmüş, el üstünde tutulmuş insanların formüllerini uyguladıklarını söylese de aslında herkes kendine uydurup uyguluyor o formülü. 
Garip olan ne biliyor musun, bu dünyada insan sayısında fazla düşüncenin, formülün olması. Bunu düşündükçe aklım allak bullak oluyor. Belki de fazla düşünmemek gerek sonuçta bazısının formülünde de düşünmek denklemi bozuyor(!).
-Ehm şey insanı hayvandan ayıran en belirgin özelliği düşünmesi değil miydi? 
-Ama yook sen denklemi çözmek istemiyorsun..
ya da
-Sen kimsin de beni/onu/bizi/onları sorgularsın! Sen aptal mısın!
E napalım o zaman, düşünmeyelim peki, ot yiyip geviş getirelim, arada bir avlanalım et yiyelim, bir iki kükreyip möö leyelim. Düşünmeden yaşamak daha kolay.
Ama, ama ben insan olmak istiyorum.. Evet zor yanları var ama, evet bir bilinmezlik içinde olacağım ama ne bileyim işte hayvanlaşmak yerine problemli bir insan olmak daha mantıklı geliyor bana. 
Al işte bu da benden bir formül, dilersen yakıştır kendine dilersen de buruştur at çöpe ama lütfen "hayır yanlış düşünüyorsun" deme. Senin doğrun belki benim için yalnış belki de benim için hiç bir anlam ifade etmiyor. 
-----------------------------------------
Uff bak görüyor musun inişli çıkışlı yazımı. Yine bir sonuca varamadım ve pekte derdimi anlatamadım. Neyse umarım yaza yaza vararım bir sonuca. Düzensiz uykumdan dolayı da olabilir bu durum tabiki :D Ben gidip uyuyayım bari :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^