Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

13 Ekim 2013 Pazar

Sınıfta Kavunbol !! :D

Okullar açılalı 1 ay oluyor ve ben okul hakkında yazı yazmamışım, şaşırdım doğrusu :D İlla ki yazardım yani :D Başlayayım artık bir yerinden :)

Bilmeyenler için söylüyeyim şuan 11. sınıftayım. 2 sene sonra üniversite sınavına giriceğim ve tıp düşünüyorum... Ayrıca söylemeden edemiyceğim, şimdi ben sınavdan bahsedince bide nereyi düşündüğümü söyleyince herkes aman şöyle çalış aman böyle çalış diye nasihat edip duruyor, lütfen ama lütfen şahsınız tarafından denenip gerçekten yüksek puanlar elde edebildiyseniz tavsiye verin. Hayır yani misafirlikte bile nasihat alır oldum...
(Paintte hazırlanmış acıtasyon fotosu :D )
Bu nasihat eden deneyimli(!) insanların yanında bonus olarak; ders çalışıp çalışıp gözüme sokmaya çalışan sınıf arkadaşlarımda var tabii(2-3 kişiler). Hayır varya bunlardan sadece 1 tanesi en çok sinirimi bozan, o da geçen diyor derste "Hocam yeaa, sınıftan kime ne olmak istediğini sorsanız hemen hepsi yüksek yerleri söylüyor ama hiç kimse çalışmıyor. Sadece ben çalışıyorum huhoğhuhoğ" Ayyyyy!! Bizim az çalıştığımız ders dert olmuş bunaa.. Hayır varya dersleri gayet iyi kavrayabilen ben, sırf şu uyuz kız yüzünden derse odaklanamıyorum yaa. Şimdi bu zekaküpü(!) arkadaşımız dershaneye gidiyor ve hoca ders anlatırken pat hocanın lafına karışıyor felan. Hayır, bizden önce öğrenmiş olmak sana ne katıcak bacım?! Ders çalışmıyor değilim. 1 ay oldu evet biliyorum, evet tıp istiyorum ve yine evet çok çalışmalıyım.... Henüz tam düzen oturtamadım ama test çözüyorum, konuları tekrar etmeye çalışıyorum sık sık. Öyle yaaa, fena gitmiyor 11. sınıf işte..
Heh. Ders muhabbeti bittiğine göre başlığımızdaki konuya gelelim artık :)
Okulda bazı arkadaşlar yemekhanede yemek yemiyorlar, yemeklerini evden getiriyorlar. Sınıfın en çocuk karakterli, en hiperaktif kızıda öğle yemeği için küçük boyutlarda kavun getirmiş :D sonra sınıfta bu kavunu birbirlerine fırlatmaya başladılar :D Hayır ne cins bi sınıftayım ben yaa, herkes katıldı resmen bu oyuna :D Ben ve birkaç kişide gülmekten oyuna katılamadı :D ( Kavunbol=Voleybol :D )

Yaa okulu seviyorum sevmesine ama bazı insanlar varki okulu çekilmez hale getirebiliyorlar. Mesela o kavunu getiren kızın enerjikliği güzel ama beni o kadar gıcık eden halleri varki hatırlamak bile istemiyorum. Daha pek çok kişi var okulda böyle olan ama son 2 yıl; biraz daha sabredeyim ve çalışayım kurtulucam liseden :D (Herşeye rağmen pozitif olan Zen :D )


Öyle işte :)

5 yorum:

  1. Kikiki kavunbol çok hoşmuş enerjik hı tabi herkesin iyi ve kötü yanları var. :-)

    Nasihat işi hiç benlik değil arada çoştuğum olur ama kıkıkı kötü pis oluyorum bazenler :-D

    Kolay gelsin canım ve şimdiden iyi bayramlar diliyorum ailene sanaaa :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Şeymam sana ve ailenede iyi bayramlar :)

      Sil
  2. o zaman sana kolaylıklar ve başarılar diliyorum öncelikle.

    kavunbol. çok hoş ya.

    napcan işte herkesi de sevecek diyiliz.
    bak okul bitip işe girince de aynı.
    sevmediğin insanlarla birlikte çalışmak zorunda kalıyon mecburen.

    iyi bayramlar iyi tatiller. bayramda ders çalışacaksan da kolaylıklar sana.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Öyle vala herkesi sevemiyoruz, sabretmek gerek.
      Saol :)

      Sil
  3. Sevmediğin insanlar heryerde olacak canım hatta ileride bunlara bakıp ah ne saflarmış bende bunları takıyordum yaa kendi işime baksaydım rahat olsaydım vs. diyeceksin=D ah lise güzeldir herşeyiyle en çok kıskandığını bile en sinir olduğunu bile özlersin zamanı gelince. eğlen ve gül bol bol üniversite baslayınca birden herkes koca adam kadınlar oluyor dertleri ve günahları lisedekileri aratıyor çok konustum neyse bu da benim nasihatim.:)

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^