Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

31 Mayıs 2015 Pazar

Bu Vaziyetler (Hayra alamet değil, hem de hiç...)

Ders çalışırken ister istemez canım sıkılıyor. Ben de dersten iyice kopmayayım diye bir yöntem uydurdum. Odamda oturarak başka şeylerle biraz kafa dağıtıyorum sonra derse geri dönüyorum. Misal blog okuyorum, youtube da video izliyorum(özellikle oha diyorum kanalını. Bu kanal var ya tam vakit canavarı. İnsana çok bir katkısı yok(bilgi videoları hariç) ama meraktan oturup izliyorum videoları), resim yapıyorum, kitap okuyorum v.s. Tabi ben biraz fazla kaptırıyormuşum bunlara kendimi sonra farkettim; okuyacak blog yazısı izleyecek video bırakmadım, e tabi insanın her zaman resim yapası ya da kitap okuyası gelmiyor. Şimdide kafa dağıtacak bir şey bulayım derken daha fazla vakit kaybediyorum... Aman bee -.-"
Bir de 2 gündür bu şarkıya kafayı taktım. Dinleyip duruyorum. Halime bakın ya~ Sonum hayrolsun valla, şu 3 hafta içinde sağlam çıkarsam iyi yani.


Öyle işte [•-•]

7 yorum:

  1. Oha diyorum iyidir yaa ben en çok oha diyorum mutfaktayı seviyorum :D sana video öneriridim ama olmaz sınav zamanı kendini kaybedersin diye korkuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende en çok oha diyorum mutfaktayı seviyorum ♡♡♡ :D
      Lys den sonra önerebilirsiiin :))

      Sil
  2. küçükken neler yapardık değişik hoş filan işteeee hepsi buuuu :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumda gezmeye çıktın sen değil mi? :D
      Güzel mimmiş, okudum seninkini de zaten :) Her şey en güzel küçükkendi, sinir bozucu şeyler bile :)

      Sil
    2. eveeeet öleee tabiii :)))

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^