Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

29 Mayıs 2015 Cuma

Gözüm Döndü

Bıktım her şeyden ve herkesten.
2 dakika dahi düşünmeme değmeyecek insanları da olayları da kafama uzun süre taktığım için ve halen bunların beni üzmesine izin verdiğim için de çok sinirim bozuk.
Şurada lys mat a 2 hafta 3 gün, lys fen e de 3 hafta 3 gün kaldı ve bulunduğum durum beni boğuyor.
Çalıştıklarıyla övünen gerizekalıların ağzına test kitaplarını basmak istiyorum, öylece boğulsunlar.
"Az vakit kaldı ama iki göz atsam hallederim bu konuları" diyenlerin dillerini sündürüp kafalarının etrafını dilleriyle sarmak istiyorum.
En son olarak da bu iki grubu öğrenci kayıran öğretmenlerle birlikte bir mahzene kapatmak istiyorum.
Onlarla işim bitince ösym nin soru evini basıp, soru hazırlayan hocaların anlına(ayrıca ösym nin başındaki adamın anlına da) "EMEĞİNİZ EMANETİMİZDİR" kazımak istiyorum.
---
YETEEEER!!!!! 

7 yorum:

  1. O gözü dönmüşlük bende de var şu an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüm döndü, aklım gitti; onun dönmesini bekliyorum şimdi. Aklım dönünce dilim de döner umarım...

      Sil
  2. baksana blogumda sağda var. iki tane instagram var. biri daha eski biri yeni açıldı. ilkini helene arkadaşımız açtı ve o yönetiyor. diğeri ise ben açtım. bak hepsi yeni web sitemde de var kii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben telden bakıyorum ya bloglara, ondan görmemişim :)

      Sil
  3. ay bizde şu iki hafta sınavlardan inanılmaz şiştik yani Allah hepinize kolaylıklar versin yalnız birazcıkın sıkın dişinizi noolur..

    YanıtlaSil
  4. hadi az kaldı sakin ooooool şampiyooooon :)

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^