Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

20 Mayıs 2015 Çarşamba

Gün Geçmiyor ki Yeni Bir Şey Öğrenmeyelim

Sevgili Blogcum, 
Bu gece mezuniyet kınamız vardı ve kınanın eğlencesi dışında bana kocaman artıları oldu. "Hayatta öğreneceğimiz ne kadar çok şey var" dedim.
Öncelikle; kıymet verilen kişilere dikkat etmek gerekiyormuş. Hem de benim gibi insanlar konusunda ince eleyip sık dokuyan birisi bile daha da dikkatli davranmalıymış.
Sonra; dost demek illa ortak bir sürü konu demek değilmiş kesinlikle. Dost, senin arkanda duran, bükülen belini doğrultmaya çalışan kişiye denirmiş. Ortak konularımız çok olsa ne yazar dostun elinden tutmadıkça. 
Burdan bütün dostlarıma sesleniyorum: İYİKİ VARSINIZ!
(Hepsi bloğumu bilmiyor ama olsun kii)

Sevgiler Hayatı Öğrenmeye Çalışan Kırmızı Başlıklı Kız

18 yorum:

  1. Çok sevindim güzel güzel dostların olmasına :) Bende ondan pek yok malesef, bak bu yaşıma geldim... kıymetlerini bil ;) Onlar da senin kıymetini bilsinler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üniversiteye geçince araya ister istemez mesafeler girecek ama ben yine de bağımı koparmak istemiyorum, inşaallah kopmaz da :)
      Bileceğim :) Bilsinler bir zahmet :D

      Sil
  2. :) ah o dostlar gerçek oldu mu tadından yenmiyor :)
    Seviyorsun yanında oluyorlar, kızıyorsun yanında oluyorlar, haksızsan sana haksızsın diyorlar. Bir başkasına sanki kardeşinmişcesine seni savunuyorlar.
    DAim olsun.
    Hep olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Geçinebileceğin art niyetsiz kalpler bulmak zor gerçekten bulunca kıymet bilmek gerek :)
    İyiliğiniz daim olsun inşallah :)
    Rabbim gelecekte de iyi insanlarla karşılaştırsın :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince kıymet bilmeye çalışıyorum işte :)
      Amin, hepimizin iyiliği daim olsun inşaallah :)
      Hepimizi hepimizi :)

      Sil
  4. oyy çok tatlı amaaaa:):)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Tadımı kaçıran birkaç lüzumsuz dışında çok eğlenceliydi :))

      Sil
  6. Yazıyı mısra mısra döktürmüşsün ya tatlım ben ilk hangi satırı gördüm biliyor musun ''yazar dostun elinden tutmadıkça. '' Aaa!... Diyorum yazar dostu kazık atmış, elinden tutmamış iyi mi :D :D
    Sonra tabi başına baktım, kendime kıs kıs gülüyorum :D :D Ah ah... Dost kazıkları... Sorma be canım onu, hayat acı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmla hatalarım ♡ ben :D
      Aynen ama tatlı yanlarına odaklanmaya çalışıyorum işte :)

      Sil
  7. Bir e-mailini yazıver buraya canım, sana anlatacaklarım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zennnblogspot@gmail.com :)
      (3 tane n harfi var ;) )

      Sil
  8. Zen! Mailin ulaştı, okuyuver :)

    YanıtlaSil
  9. Dostlukların hep gerçek olsun Zen :)

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^