Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Zennnnnn'in 2 Alışverişi ve Önceden Yükleyemediği Birkaç Resim

*çok sevimli bir video :3 *

 bu zennnn varya biraz özentilik yaptı bazı blogculara(bir örnek için tık tık) :) alışveriş yazısı eklemek istedi :) bol resimli bir yazı geliyooooooooooor :)

yengemin bana hediye aldığı makyaj seti öncelikle :)
 dış görüntüsü
açılmış olarak olan görüntüsü. aynadaki perdemin yansıması :)
Dove'un 18 renkli far seti. yanlış değilse yengemin aldığı bayan 10 liraya satıyormuş normalde ama tanıdık indirimiyle 8 liraya almış yengem :) pudralı setde vardı ama kuzenim onu ablama verdi. ben ondan ara ara kullanırım :D cilde verebileceği zararın haddi hesabı yok makyaj malzemelerinin ama eğlence işte :)  zaten bazen kuzenlerle ya da arkadaşlarla felan toplandığımızda eğlence olsun diye makyaj yapıyoruz yoksa makyajı hergün yapan birisi değilim :)
yukarıdaki kutu yangemin hediyesinin açılmamış hali :)
vee alışveriş fotolarımda bu resimle başlıyor :) 
ilk ürün neutrogena nın 15 koruma faktörlü, yağsız, güneş kremli nemlendirici mi nemlendiricili güneş kremi mi neyse işte ondan :D 1 defa kullandım henüz sabahları pek dışarı çıkmıyorum oruçtan dolayı o yüzden çok kullanmadım. okul zamanında hergün sürücem nasıl olsa :)
ayrıca neutrogena nın dudak kreminide kullanıyorum tavsiye ederim. çok iyi bir ürün. nivea gibi parçalanmıyor. ve 20 koruma faktörüde varmış onuda geçen farkettim :D
kulesite-adese den aldığım yelpaze. çok tatlıııııı :3 60 kuruş tu. bununda reklamı mı yapılır demeyin yapılır. 60 kuruş ama güzel serinletiyor :D ve çok tatlıııııııııı :D
AIHAO diye bir markanın keçeli kalemleri. çok tatlılar ve kaliteliler :) kulesite-adeseden yine :) 
2. alışverişe gaçiyoruz ^^
kulesite-adese alışverişim. bu alışverişe birkaç gün önce gittim :) kitapların fiyatı çok ucuzdu ve almak istediğim kitaplar ve merak ettiğim kitaplar olunca dayanamadım aldım :) 
  1. Dostoyevski - Budala
    6.90 TL, 712 sayfa, Sonsuz Kitap Yayınevi
    Dostoyevski'nin kaç kitabını okudum hatırlamıyorum ama adam harika yazıyor :) bu alışverişte en çok onun kitaplarını aldım zaten ^^
  2. Dostoyevski - Delikanlı
    fiyatı 4,90 TL idi galiba, 645 sayfa
    , Sonsuz Kitap Yayınevi
    bu kitabın biraz küçük boyutlusu arkadaşımda vardı biraz kurcalamıştım ve hoşuma gitmişti :) almayı planlıyordum yani ^^
  3. Dostoyevski - Karamazov Kardeşler
    4,90 TL, 659 sayfa
    , Sonsuz Kitap Yayınevi
    bu kitap sırf Dostoyevski yazdı diye gördüğümden aldım. hakkında bilgim yok.
  4. Nizami - Leyla ile Mecnun
    4,90 TL, 255 sayfa, Akvaryum Yayınevi
    Leyla ile Mecnun'u internetten kısa kısa okumak yerine kitabını okumak daha zevkli olur diye düşünüyorum. okuyup görücem artık Mecnun Leyla'sı için neler yapmış. garip bir durum mu emin değilim ama şuana kadar hiç aşk kitabı okumadım. 6. sınıfta hocalar okutmaya zoladıkları bir kitap vardı Çalı Kuşu. okumak yerine annemden özetini dinlemiş sınavına öyle girmiştim :D ama o kitabı da bi ara okuyucam inşallah. evde duruyor öyle. gariplik konusuda, yaşıtlarım hep aşk kitabı okuyor hemde hemen hepsi. garipsiyorum çünkü eksik olmayan dizilerinin yanında birde aşk kitapları. sıkılmıyorlar mı yaa~~ -.-" 
  5. Tolstoy - Diriliş
    4,90 TL, 406 sayfa
    , Sonsuz Kitap Yayınevi
    Tolstoy'un da kaç kitabını okuduğumdan emin değilim.. ama adam yazıyor abi yaa :D neyse de gerçekten sevdiğim bir yazar. ilginçtir ki sevdiğim canlı bir yazar yok. hepsi ölmüş :D yaslardayım :P
evet efendim bu kadardı alışverişim. aldığım kitaplar hep kalın kalın birisi hariç. bazı insanlar kalın kitaplardan kaçar ama ben kalın kitap gördüm mü kitap okuma iştahım kabarır. D&R de Anna Karerina diye Tolstoy'un bir kitabını kestirdim gözüme. 1050 sayfamıydı neydi. indirime girsede alsam. :D

sıraaa geç kalmış birkaç resme geldi. bizim dijital fotoğraf makinesi sıkıntı yaratınca bilgisayara yükleyememiştim şimdi yükleyebildim bende hazır yüklemişken ekleyeyim dedim :) resimler çok eski değil 2-3 aylık. 
 migros'tan almıştım. hercail diye geçiyordu. hiç hercail yetiştirmedim ve hercailleride tomurcuklanarak büyüyen bir bitki diye biliyordum. halamda hercail değil bunlar deyince umudum kırıldı ve migros'a çok gıcık oldum. tabi ehrcail konusunda bilgim yok. hercailde olabilirler.
 fesleğenler :) mis gibi kokuyorlardı şuan bunlar kurumaktalar evin balkonunda. baharatlık değil kuruyorlar yani :D harika yetiştirmiştim ama çıkan bir rüzgardan dolayı bir tanesi penceremden aşağı düşmüştü. sonra hercaillerim ve diğer fesleğende düşmesin diye hepsini balkona götürdüm. orada da sanki bahçedeymiş gibi bitkileri hortumla sulayan HARİKA kardeşim sayesinde hercaillerim öldü(ben bu sebebe bağlıyorum. annem alakası yok desede.)(hortumla sulayanda Kerem değil onun bir büyüğü 6 ya geçen Ali.)
rahmetli hercailler :P ve bir kökleri çukurda fesleğenlerim :P 

neyse yazımıda şunu açıklayarak bitirmek istiyorum. zen hakkında bir yazı yazmıştım bi ara. budizmin bir dalı olduğunu ama benim bu ismi seçerken onunla alakası olmadığını söylemiştim. zen in bir anlamını daha öğrendim. Türkçe'de altın demekmiş :)

güzel ve çabuk büyüyen ayrıca önümüzdeki sonbahar ve kış mevsimini göz önüne alarak bana bir çiçek önerebilir misiniz? yine çiçek ekmek istiyorumda :)
tavsiye edebileceğiniz iyi bir yazar var mı? mümkünse kitaplarının dili basit olmasın. mesela tasvir yaparken kahverengi eski bir masaydı gibi yüzeysel tasvir yapmasın. birde kitabında uygunsuz sahneler bulunmasın; sıkıldım öyle yazarlardan çünkü. 

öyle işte~~

3 yorum:

  1. Yelpazeye Ölll Öll ^^ O Ne Şeker Bir Yelpazedir Tanrımm *-* ~~ <3
    Bu Arada Bende Yolun neresindeyimin takipçisiyim ^^
    Üçüzüm *-* Sondaki Gifin Tatlılıyla Olayı Bitirdin ^^

    -katherina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi bende bayılıyorum :D
      :)
      saol tatlım ^^

      Sil
  2. Üçüzüm valla süpersin *-* Beyza uyuyordur hatta 3. uykusundadır *-* İkimiz Hala Ayaktayız :D Omoo ~~ Saat : 8 Olmuş :D

    -Kath

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^