Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Ahh~~ Ben Bugün Doğmuşum :D


yaa narsistlik yapıp "iyi ki doğmuşum, ay ne iyi etmişim" diyemem ama doğum günleri benim için güzel birşey ya~~ :) mesela millet yılbaşında çok mutlu olur "ayyyy yeni yıl yeni umutlar " v.s. konuşurlar ya benim için yeni yıl doğum günüm. ya ben ne yapayım yılbaşını bana hiç bir farkı yok aralığın son günün gecesinin 12 sinin :D hah şey doğum benim için niye önemliye gelirsek. doğum günüm benim için önemli çünkü; geçmiş yılımı ve yılları iyi değerlendiremesemde benim için yeni yaşım yeni bir insan, yeni bir karakter, yeni şans ve zamanlar demek :) neyse ya çok uzatmayım :) bugün benim doğum günüm :3

4 yorum:

  1. Canim dogum gunun kutlu olsun, sevdiklerinle birlikte icinden gecen tum guzellikleri, umutlarini, mutluluklarini yasamani dilerim, tum kalbimle dualarin gercek olsun Zeynepcim :)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle yeni yaşınız size hayırlar getirsin inşallah.sizi takibe aldım bende beklerim

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^