Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

12 Temmuz 2012 Perşembe

Sinir Krizleri..

birkaç senedir karşılaştığım ve gıcık olduğum, özellikle son zamanlarda daha çok karşılaştığım bu durum hakkında size birkaç birşey anlatmak yani paylaşmak istiyorum.. hmm nasıl başlasam bilemedim.. öf ya bodoslama giricem konuya.
öhüm öhüm! ses bir iki! evet. konumuz şu: genç kızların hepsi değil ama büyük kısmının nefret ettiği bir konu. bakın size bir örnek vereyim hemen anlıyacaksınız 'A-AAAAAA~~ ne güzel olmuşsun~~ ay ay ayyyy~~ kız sana şimdi görücü de gelir.. ahahayt!'  anladın dimi -.-" .. yani genç kızların büyükçene bir kısmı süslenmeyi sever ama ilin anası gelip onu ayağından kafasına kadar süzsün diye süslenmez kimse, yanlış olmasın evlenme çağından bahsetmiyorum ki aslında evlenme çağı kız ne zaman evlenmeyi düşünürse o zamandır bence ya neyse..
üfff~~ gerçekten kelimeleri  toparlamakta sıkıntı çekiyorum.. -.-

ben size bir anımı anlatayım belki anlaşılır..
babamın arkadaşının evine oturmaya gidicektik ve ben bundan haberdar olmadan önce yeni bir elbise almıştım. gerçekten çok hoş toz pembe uzun bir elbise, mesela sahil kenarına uygun bir elbise.. halam ile beraber bu elbiseye uygun bir bolero, çanta ve kolye seçtik ama hepsi bu oturma olayından habersiz aldığım eşyalar.. sonra baktım bu elbiseye uygun ayakkabı yok! 
ya normalde çok ayakkabısı olan bir insan değilim; kışlık bir botum, onun dışında tüm mevsimler giydiğim spor ayakkabım var. ilk defa böyle birşey yapıyorum yani.

 
neyse dedim başka bi ara alırım.. işte efendim ben bu misafirlik işini öğrendim, dedim yeni elbise almıştım onu giyerim.. ayakkabıda aldım sonra. misafirlikten birgün önce üstüme giydim elbisemi işte aksesuar, çanta vs. eşarp felan filan.. iyi olmuş mu diye halamgile göstermeye gittim(bir yukarı katımızda kalıyor halam, babannemgille yaşıyor) yengem felanda oradaymış . süzdüler baştan aşağa, aşağıdan yukarıya, çıt yok.. ben bekliyorum ne diyecekler... "ay Zeyneeeeeeep~~ sana görücü de çıkar yarın heheheehe"
 "WHAT?!?!?!"

Allah aşkına ya! 15 yaşındayım ben ya! iyi misin sen?!?!
felan filan atlattım o günü, sinir kırizleriyle..
a-a ertesi gün olmuş... neyse herşeye rağmen yeni elbisemi dışarıya giymenin mutluluğuyla hazırlandım.. garaj katına indim(oturduğum sitesinin garaj katı).. arabaya bindim. ablam, halam, annem bir süzdüler beni.. *lanet olsun yine başlıyoruz~~* (kötü kötü gülerek)"NE GÜZEL OLMUŞSUN!" "hıı~~" diyerek geçiştirdim, ama halam durmadı anneme döndü "kesin buna görücü gelicek eheheheh~~" o an eve gidip misafirliğe gitmemeyi ve elbisemi, o  ayıla bayıla aldığım elbisemi lime lime edip çöpe atmayı, aldığım biraz kokoş olan babetleride arkasından çöpe gömmeyi ölesiye istedim ama.. ama işte mümkün değil.. misafirliğe gitmek istemediğimi söylesem babam kızar ve izin vermez, yeni aldığım elbisemi ve ayakkabılarımı çöpe atsam bir daha birşey alamam galiba.. 
"ya yeter ya.." dedim ama ölesiye bağırmak istiyordumki.. ama yine AMA! annem "ben kötü birşey demedim, ben güzel olmuşsun dedim sadece, sana görücü gelicek diye birşey söylemem ben" desede sinirlerim yatışmadı(gerçektende kötü birşey dememişti aslında).. misafirlikteki teyze yaşımın küçük olduğunu anlasın diye arada lafa yaşımı sokuşturdum(belli olmayacak şekilde). ve Allah'ıma şükürler olsun ki o aile sadece akrabalarıyla evlendiriyorlar kızlarını, oğullarını..

eve döndükten sonrada o iğneliyici sözler devam etti bir süre.. ve inanki bu olayın üstünden 2,5-3 hafta geçti ve ne elbisemi ne de ayakkabımı giydim. hatta elbisemi ütülemek bile istemiyorum.. ve ve ve bu tarz olaylar önceden vardı ama pek takmıyordum.. yalnız bu son olaydan sonra bileklik bile takmak istemez oldum, şaka arasında dahi "düğüne mi gidiyoruz da bu kadar süslendin" ya da "görücü yarın kapıda" tarzı lafları kaldıramaz oldum..

önceden kuzenlerle arkadaşlarla böyle dalga geçerdim, pişman oldum.. hakkınızı helal edin emi~~  özellikle Esma~~  tatlım milletin ortasında seninle görücü konusunda dalga geçtiklerinde güldüğüm için özür dilerim~~ gerçekten çok b.ktan bir duyguymuş..



ayrıca bunu söylemeden edemiycem. okulda(imamhatipliyim ama yanlış anlaşılmasın, kızların hepsi böyle değil.) benim yaşlarımda, belki benden birkaç yaş küçük ya da benden birkaç yaş büyük olan kızların bir kısmında deli gibi evlenme merakı görüyorum. işte birbirlerine gelinlik modelleri göstermeler, düğün hayali kurmalar, ideal koca testleri felan vırt zırt! onlara birkaç lafım var.
KIZIIIIMMMM!!! DERDİN NE SENİN!!! MADEM EVLENCEN NE ARIYORSUN OKULDA!!! MADEM BU KADAR KOCA İSTİYORSUN KIR DİZİNİ OTUR EVİNDE ÇEYİZ HAZIRLA MAAALLLL!!! SONRADA İMAMHATİPLİLER  OKUL OKUMUYORDA, EVLİLİĞE HAZIRLANIYOR OLUYOR! 

yemin ederim 12. sınıflardan aptalın birisi serviste oturmuş nakış yapıyordu. geleceği için tek idealı çocuk yapmak ve yemek pişirmek olan bir insan. bakın yanlış anlamayın ev hanımlığını kötülüyor değilim. annemde ev hanımı. zor bir iş hak veriyorum. (o kız için)ama madem evlenmeye dünden hazırsın, zaten sınıfları sürüne sürüne geçiyorsun okulda işin ne yahu! annem ev hanımı dedim evet ama annemin dersleri çok iyiymiş okulda ve doktor olmak istiyormuş. o zamanın erkekleride kızların okumasını istemiyormuş bu sebeple okuyamamış annem. öyle amaaan şu diplomam olsun devamını okumasamda olur mantığıyla gitmemiş annem.. diğer bir gerzekte oturmuş(yine 12. sınıf) kendisini oğluna almak isteğen kadının dediklerini anlatıyor ve benzer bir muhabbet bizim sınıftaki birkaç kızında arasında geçti.. üff neyse sinirlerim iyice oynadı.

NOT:
pısttt~~ kız annesi, genç kız annesi, kızı olucak anne, ya da akrabasında çevresinde genç kız olan dişil insan.. herkimsen sakın ama sakın 10 yaş ile evlenme çağı arası bir kıza dünür şakası yapıp onunla dalga geçme. 

DİP NOT:
hey sen!! 20'li yaşlardaki oğluna yaşıtı kız bulamayıp, kız adayı çıtasını 14 yaşa kadar indiren sapık karılar grubu(bakın 18-19 civarına sözüm yok. e yani kız razıysa, reşit kız evlenirse evlensin)! gözünüze kestirdiğiniz kızların hepsi çocuk! sübyancı mısınız yağğğğ!!! 

valla kusura bakmayın bugün tam küfretme havamdayım. yanlış anlaşılmak istemem; ben şu küfür bilip küfür etmeyenlerdenim ama bazen dayanamıyorum.. tamam mı?




eh~~ bana son bir hak daha tanıyın bu yazılık, lütfen :) 

5 yorum:

  1. Bende Gıcık Oluyorum Bu Kadınlara Üçüzüm :s Banada Diyolar Artık Onada Bakmak Lazım , Artık Onunda Mürvetini Görürüz :D Amerikalıların Bir Sözü Vardır :D K*çımı Ye :D O Anda Onu Söyleyesim Geliyo :D Ya Bit Ablacım Çok Meraklıysan Seni Evlendirelim :D

    -KATH

    YanıtlaSil
  2. HAHAHA :D Müzikte Ne Tuhaf İsme Sahipmiş :DDDD

    -Kath

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe :D evet biliyorum ve seviyorum o sözü :D ama kullanmayım ben sen benim yerime söyledin :D yahu bana 6 yaşımdayken ameliyata gricektim doktor teyze demişti benim senin yaşında oğlum var seni ona alıcam diye :D kafayı yemişler hee :D
      dimi :) tam senlik şarkı :D manası da güzel ^^

      Sil
  3. Manası Güzel Mi :D ?? Hahaha :D Alemsin Üçüzüm :D
    Kadınlar Bir Tuhaf Ya :D
    Aslında Orada Şunu Diyeceksin :
    - Teyze Allahın İzniyle Seni Bir Tekrar Evlendirelim , Hevesini Aldıralım , Sonra Ben Ne Zaman İstersem O Zaman Sıra Gelir :D ( İnceden Laf Sokma Buna Denir :DD )

    -Kath

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkının sözlerine bak :) çevirmene yardımcı olabilirim ^^
      evet :)

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^