Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

13 Temmuz 2012 Cuma

KungFu Ramen YUMMY *.*

merhaba merhaba :) diyeceksiniz 'ne oluyor bu kıza habire yemek mi yapıyor.' ben de diyeceğim ki 'yoo~~ yine gecikmiş bir yazı..' :D daha var sırada yazılar gıdım gıdım paylaşıyorum :) evet bu kimbap yaptığım gün kung fu ramen de yapmıştım. yani yaptım demek biraz yalan olur. hazı aldım içine bi kaç birşey bide kaynar su döktüm yedim :D neyse ben yine de tarif gibi paylaşayım eheh :D


Malzemeler:
KungFu Ramen(zaten kutunun içinden iki paket toz çıkıyor. sağ alt köşedeki; yeşil ve metalik olan.)
iki tane yemek çıbığı :)
yosun
soya sosu
kaynar su
(yosun ve soya sosu benim eklentim eklemesenizde olur. yosunu kesinlikle eklemeyin yumuşacık oluyor. biraz iğrenç oluyor yani. ama soya sosunu isterseniz ekleyin. lezzet katıyor :) )


(paketlerdeki tozu döküyorsunuz, yosunları makasla kesip ekliyorsunuz ve suyu döküyorsunuz. buhar suratınıza gelmiş gibi oldu değil mi :) )
 (bekleme zamanı :) sol taraftaki şişe soya sosu şişesi.)

yorum: evde yaptığım ramen daha lezzetli oluyor bence. yani yine hazır böyle karışım toz paketi olmayan eriştelerden alıyorum ama evde yaptığım daha lezzetli oluyor :) önceki ramen tarifim için tık.




8 yorum:

  1. Yosunun Tadını Tahmin Etmek İstemiyorum :S Üçüzüm O Yosunu Nasıl Yedin Sen :) Miden Bunalmadımı ?

    Not : Bu Arada Müzik Çok Hoş ^^

    -Kath

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya yosun bu pis yosun değil ya :D bitki gibi denizde yetişen yosun varya bu o yosun ^^ yok dedim ya bol soya sosu ile o garip tadını bastırmıştım :)
      saol tatlım :)

      Sil
  2. Bu arada kunfu ramenin karides aromalısı vardı ^^ Hemen aldım :( İğrenççç Çıktı :( Kunfu Beni Hayal Kırıklığına Uğrattı :(

    Bu arada baby , sen çok az mı giriyorsun inte ?

    - Kath

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz ürülü olanlar pek güzel değil evet :(
      internete uğruyorum ama az durup çıkıyorum hemen..

      Sil
  3. Birde Almıcam Deniz Ürünlüsünü :SS Iykk :SS
    Haaa Bende En Çok Cuma Ve Cumartesileri Girebiliyorum İnte ^^ Cuma Ve Cumartesileri Sende Arada Gir :(

    -kath

    YanıtlaSil
  4. yemek çubukları içinden mi çıkıyo yoksa sen mi aldın aldıysan nereden aldın ve yediysen kori soslu tavuk güzel mi ben et yemediğim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek çubuklarını ben aldım. Metro avm den aldım. Markasını söylersen iyi olur. Markaya göre lezzetleri değişiyor çünkü.

      Sil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^