Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Önemli Bir Uyarı ve Bir Şiir

hmmm.. bu seferlik bu yazımda çok uzatmadan link vererek geçiştiricem.. birikmiş baya yazım var ve derlenip toparlanması gerek bir sürü dosyam var(pc de :D). onlarla uğraşmalıyım ^^

önemli bir uyarı! evet gerçekten de önemli! bak yazım kırmızı anlamadın mı? :D ya neyse cıvıtmayım. bugün parabenden bahsetmek istiyorum.. ve linki vermeden söylemeliyim bu paraben denen madde gliss'in şampuanlarında da var ve tresanda. en azından benim bildiklerim bunlarla sınırlı şimdilik. bizim evde bulunan banyo ürünlerinin hemen hepsinin içindekiler bölümünü oturup inceledim ve yanlız bu iki markada bulabildim.. neyse siz yazıyı okuyun. sonrada koştur koştur makyaj, banyo, ıvır zıvır ürünlerinizi inceleyin :D tamam komik değil..


diğer konumuza geçelim >.<

şimdi o şiirden bahsetmeliyim. mehmet akif ersoy'un bir şiirini paylaşıcaktım ama annem önce davranmış :D neyse bende şiiri onun bloğundaki linki vererek paylaşırım ^.^ gerçekten günümüzün sıkıntılarından bahseden harika bir şiir :) bu şiiri okumamızı bize söyleyen babama bir alkış *clap clap clap(şak şak şak :D)* (babamın bloğu yok. 'babama' kelimesine boşuna basmayın :P)

keman sever misin? :)

4 yorum:

  1. Selam Zeynep, tanistigimiza memnun oldum, ve gelir-gelmez hemen birseyler ogrendim, takipteyim cok selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. selam, tanıştığıma bende memnun oldum :)
    hmm inş işinize yarar bilgiler ^^
    teşekkür ederim n.n

    YanıtlaSil
  3. babamın blogu yooook ehehe çok tatlısın işte boşuna demiyorum:DD

    YanıtlaSil

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^