Yazılarımı okuduktan sonra yorum yapmayacak olsan bile yazımın hemen altındaki "okundu" butonunu işaretle olur mu :)

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Pastel Eriterek Resim Yapma ve Pratik Buz Kalıbı :)

bir başka yazıyla karşınızdayım ^^ DİKKAT! bu yazı gecikmiş bir yazı sayılmaz :D neysem internetten birkaç video gördüm, boyama hakkında. baktım dikkatimi çekti yapayım dedim, iyi demiş miyim? :) neyse sizin için en kısa videoyu buldum ^^ izleyin de sonra anlatayım v.v
(pıst~~ siz yinede sardırarak izleyebilirsiniz, tabi eriyiş anını merak etmiyorsanız ^^ )
olay şu ; crayonları eriterek resim yapıyorsunuz :) çeşitli çeşitli yöntemler vardı bende idare eder bir çalışma yaptım. ama daha resimlere gelmedi sıra, az daha yazı okuyun :D 
Malzemeler:
Crayonlar(hangi renk isterseniz)
tutkal ya da pritt ler varya onlardan
kurutma makinası
tuval
eski gazete

yorum yapıyorum :) : ben crayon kullanmadım. e sadece crayon almak için alışverişe mi çıksaydım :D benim monamim vardı onu kullandım :D ve videodaki kadar müsriflikte yapmadım, pasteli maket bıçağıyla kestim. zaten kestiğim parçalar fazla bile geldi.. neysem pritt le yapıştırdım. tuvalimde yoktu :D onun yerinede normal resim defteri kağıdı kullandım ama, pastel boya yağlı olunca yağlı boya gibi kağıdın etrafını yağ yaptı, ekliyeceğim resimlerde de görebilirsiniz :)  ha birde unutmadan monami, su gibi akıp gitmiyor. ben fırçayla yaydım. aslına bakarsanız biraz zor oldu çünkü kurutma makinasını kapatınca anında kuruyor :S
Benim yaptığıma göre malzemeler:
Monami :D
kurutma makinası
resim defteri
yağlı boya fırçası
eski gazete
bant
maket bıçağı

evet efenim resimlere geçiyoruz ^^

 
(ortamım :D)
(çizdiğim resmin etrafını kağıtla kapattım, boyalarımıda yapıştırdım.)
(boyalar eridikten sonra azcık hareket olsun diye fırçaya erimiş boyadan alıp, kağıda sıçrattım :) )

(üstündeki kağıt olmadan)
(boyanmış hali ^^ ) (birde yanlış anlaşılmasın alttaki imza varya 'zennn' o benim imzam ^^ tüm resimlerimde o imzamı kullanıyorum ^^)
(yağlı boya gibi çok hoş görünüyor yaa~~ >.<)

bu konuda birkaç video daha 

Başka konuya geçiş noktası!

buz kalıbınız mı yok? iyi buz kalıbı mı bulamadınız? iki dakkalık market yolunu yürümeye üşenip buz kalıbı alamadınız mı? ya da anneniz sizin seçtiğiniz buz kalıplarını onaylamadığı için buz kalıpsız kalıp en sevdiğiniz içeceği ılııık ılıııık mı içtiniiiiiiizzz? içinizden bir ses şöyle mi diyor: AMAN TANRIMMM!!(okuldaki arkadaşımın repliği :D farklı çeşitleri de var oh my god v.s. :D ) ? evet bu benim uydurduğum en azından sizi zor durumdan kurtaran buzluğunuzun raflarının küçük bir kısmını kullanan buza ihtiyacınız olduğunda imdadınıza yetişen harika birşey(uhm.. hani şu pazarlama kanalları varya. bu yazımın bu kısmını yollasam beni işe alırlar mı ?:D)! tek ihtiyacınız: buz dolabı poşeti, su, buzluk(tüm bunları evinizin mutfak denen bölümünden temin edebilirsiniz :D ) yapmanız gereken: bir bir ikiyi aramamak ihtiyacınız yoksa! e meşgul etmeyin 112 yi :D 
poşeti kopar, içine biraz su doldur, düğüm at, su doldur, düğüm at, sonrada buz dolabındaki rafa bağla. nasıl mı bağlıyacaksınız? aşağıdaki resimlere bak! :D


TADAAAAAAAA!!!!  


biliyorum yazımın yarısından sonrası inanılmaz cıvık oldu. e yani gece 1, olsun o kadar :)

banada rehab(rehabilitasyon) lazım galiba 
=> <=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba okur :) Yorumun için teşekkürler ^.^
NOT: Lütfen yorumunuza blog adresinizi ayrıca yazmayınız. Zaten isminize tıklayarak bloğunuza ulaşabilir herkes. Blog adresi(url) yazan yorumlar yayımlanmayacaktır.
Sataşmak amacıyla yazılan ve bunu yapmış olmasının üstüne birde anonim olan yorumlar,
Spam yorumlar yayımlanmayacaktır.
Anonim yorumlar rahatsız etme amacı gütmediği sürece yayınlanır ^^